امام‌جمعه موقت تهران گفت : برخی مقابل بیگانه روباه و ترسو هستند اما در برابر شهدا و رزمندگان و ملت هرچه به دهن شان آمد می گویند، دهن شان نزاکت، متانت و وقار ندارد،
کد خبر: ۸۸۶۰۹۳۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، آیت الله کاظم صدیقی شامگاه سه شنبه در همایش جوانان مومن و انقلابی لرستان با اشاره به اینکه این حضور شما استقبال از ظهور حضرت است، اعلام آمادگی است، با این دل های پاک و بی شاعبه جوانی خود سلامی تقدیم آن وجود عزیز داشته باشید، اظهار داشت:در حدیثی پیامبر گرامی اسلام برای خروج هر جامعه ای از انحطاط، سقوط، تاریکی ها، رکود، بن بست و محدودیت های بازدارنده و زمین گیر کننده سه وسیله را در کنار هم برای جامعه لازم دیده است، اول استقلال فرهنگی، فکری و عقیدتی است.

وی با بیان اینکه اولین گام در حرکت انبیا بیداری مرز های به خواب رفته، بیداری فطرت های لگد کوب شده، بیداری دل های مرده بوده است، افزود: پیامبران گفتند جز خدا موثری نیست، قدرت خدا لایتناهی است و علم خدا بی ساحل است؛ جمال الهی و جلال الهی در ظاهر و باطن عالم موج می زند؛ بندگی شهوت و ثروت و قدرت های بزرگ را نکن.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: آمریکا و قدرت ها برای شما بت بی جان هستند، قرآن کریم رسما جوانی حضرت ابراهیم را تابلو کرده است، قیام و مبارزه و درگیری با جریان فساد مال جوان ها است.

آیت الله صدیقی با تاکید بر اینکه درافتادن با منم گفتن ها مال نسل جوان است، جوان شور دارد و اگر شعور دینی هم داشته باشد راه ابراهیم(ع) را می گیرد، بیان کرد: رسالت نسل جوان ما پیروی از امام راحل است، امام فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و ام الفساد قرن است، رابطه با آمریکا رابطه گرگ و میش است، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما آمریکا را زیر پا له می کنیم.

وی با اشاره به اینکه این خط ابراهیم است و روح الله بت شکن نیز آمد و این سنت ابراهیمی را احیا کرد، گفت : روح الله بت شکن فکری که می گفت بدون آمریکا آدم نمی تواند زندگی کند و حتی آبش را با مذاکره باید تامین کند را از بین برد، آمریکا خود را نمی تواند نگه دارد، بدهکارترین، ناامن ترین، درنده ترین و خیانت کار ترین به نوکران و وابستگان خود کشور آمریکا است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این گروهی که خود را به آمریکا وابسته می کنید و می گویید نمی شود و نمی توانید، ابراهیم زمان آمد و در عمل ثابت کرد ما می توانیم، هم توانستیم شاه را بیرون کنیم و شورش ها را خاموش کنیم و هم توانستیم هشت سال جنگ تمام عیار با شرق و غرب را پشت سر بگذاریم، تصریح کرد: این جنگ ما را ساخت، اولیاء الله در جنگ تربیت شدند و وجه الله نصیب شان شد.

آیت الله صدیقی با تاکید بر اینکه هشت سال جنگ برای ما جنگ عرفان و سیر و سلوک بود، کلاس عشق و خودسازی بود، توانستیم زیر پرچم یک فقیه و مجتهد دنیا را به زانو درآوریم و (نه شرقی نه غربی) را در عمل ثابت کنیم، افزود: (ما می توانیم) را باید گفتمان و فرهنگ کرد، اگر مسئول و جریانی خلاف این مسیر شعار بدهد او را امین خود نمی دانیم و او میکروب از خود بی خبری و خودگم کردن و دست پاچه شدن را دارد برای ما به صورت ویروس و غده سرطانی سرایت می دهد.

وی با اشاره به اینکه بر جوان هاست که در برابر این فکر قیام کنند، اظهار داشت: دولتی عقل دارد و دین دارد که این جوان های مومن را میدان و امکانات بدهد و از فکر اینها استفاده کند، این فرهنگ عزت ساز است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه این آقایان در تبلیغات شان طعنه و نیش می زنند، این خلاف فرهنگ قرآن است که می فرماید آنچه در طاقت و توان تان است تا می توانید مقتدر شوید، تصریح کرد: اینها می گویند اگر مذاکره نبود سایه جنگ بر سر ما سایه خطرناکی بود، شما از جنگ می ترسید، ما مرد جنگ و ملتی مجاهد هستیم و تربیت شده قرآنیم.

وی با تاکید بر اینکه شعار ما هیهات من الذله است، خاطرنشان کرد : از کجا آمده اید که اینقدر ترسو هستید؟ چرا این ترس را انتقال می دهید به نسل جوان که امروز با داشتن زن جوان و فرزند کوچک از همه چیز دست می شویند و برای دفاع از حرم می روند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه همین امروز شیران بیشه داریم، تشنگان شهادت داریم و عاشقان خدا داریم و این چه حرف منحرف کننده ای است که می گویید، گفت: آنچه که جنگ را از کشور ما بیرون کرد شجاعت و مقاومت بود نه مذاکره.

آیت الله صدیقی افزود: آقای هاشمی در دهه ۷۰ رابطه خوبی با غرب داشت و تفکر اش تفکر سازش بود اما مگر در آلمان برای او پرونده تشکیل ندادند؟ مگر او را احضار نکردند؟ مگر حرمت او را نگه داشتند؟

وی با بیان اینکه خودتان را بالا بکشید و همت خود را بالا ببرید، قرآنی و توحیدی فکر کنید، موشک ها را تقویت کنید و توان نظامی را بالا ببرید، تصریح کرد: ما قدرت نظامی مان در این حد که در جنگ مقابله کنیم کافی نیست، باید آنقدر قوی شویم که کسی جرات جنگ با ما نکند، با قدرت جنگ را پیشگیری می کنیم و ریشه جنگ را در منطقه می خشکانیم به شرط اینکه دولت وحدانی داشته باشیم که تفکرش قرآنی باشد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برخی مقابل بیگانه روباه و ترسو هستند اما در برابر شهدا و رزمندگان و ملت هرچه به دهن شان آمد می گویند، دهن شان نزاکت، متانت و وقار ندارد، اظهار داشت: جبهه سوم بعد از پیروزی در فرهنگ تفکر و نظامی، پیروزی اقتصادی است، گاهی اقتصاد از نظر زمانی مرحله اول است.

آیت الله صدیقی با تاکید بر اینکه دو چیز باید برای جامعه فراهم شود، امنیت و معیشت، این دو زمینه ساز بندگی خدا و رشد علمی است، افزود: این ها ملت ما را نشناخته اند، پول خرج می کنند به دانش آموزان بستنی می دهند و خیال می کنند دانش آموزان با بستنی گول می خورند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما مناعت طبع دارند، مردمی که از نظر معیشتی گرفتار بودند قلقک بچه خود را شکستند، بانوان زینت خود را به جبهه دادند ولی ۸ سال عزت مملکت را حفظ کردند، گفت: شما با همین پول ها در فتنه توانستید جمعیتی را توی خیابان بیاورید و مسجدها را آتش بزنید، امروز هم در تبلیغات خود از فتنه دفاع می کنید.

امام جمعه موقت تهران خطاب به جوانان گفت: ببینید چه کسانی دارند دامن می زنند تا ما را خلع سلاح کنند، از ابتدا دنبال کسانی باشید که وقتی آمد به فکر عزت و ریشه کن کردن جنگ از طریق قوت دفاعی و روحانی ما باشد.

آیت الله صدیقی با تاکید بر اینکه این ایام بسیار حساس است، از شما عاجزانه می خواهم دامن امام زمان(عج) را رها نکنید، حدیث کسا بخوانید و جلسات ختم صلوات داشته باشید، عنوان کرد: دشمن در کمین است، می خواهد ما را وابسته کند و فقر همینجور ادامه یابد و رکود و گرانی از این بدتر شود، شما با توسل های خود می توانید تحول جدیدی در جامعه انقلابی به وجود آورید و پرچم را به دست کسی بدهید که تفکر ولایی و انقلابی داشته باشد.

انتهای پیام /z

ارسال نظرات