جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا:

سعی دشمن ایجاد تردید در انتخاب فرد اصلح میان مردم است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: سعی دشمن ایجاد تردید در انتخاب فرد اصلح میان مردم است.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۹۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛حجت الاسلام حسنی ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی و همایش سیاسی بصیرت افزایی فرماندهان و کارکنان یگان های ارتش مستقر در بندرعباس که به میزبانی منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، به تشریح مولفه ها و ارکان انتخاباتی پرداخت و گفت: از وظایف دست اندرکاران انتخاباتی می توان به دو کلید واژه حق الناس و میزان رای ملت است اشاره کرد که باید بسیار به آن توجه کنند و همچنین حضور حداکثری مردم که باعث دلگرمی نظام و دلسردی دشمنان است.


وی افزو: همواره دشمن سعی میکند آحاد مردم را در انتخاب فرد اصلح دچار تردید کند که این موضوع بسیار برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک است و باید مردم با هوشیاری و تفکر انقلابی فرد اصلح را انتخاب کنند و همچنین کاندیدهای مورد نظر علاوه بر تمام خصوصیاتی اخلاقی و اعتقادی که باید داشته باشند باید به صورت صد در صد احساس تکلیف واقعی و حقیقی و احترام به قانون اساسی و اطاعت کامل از مقام رهبری داشته باشند.


حجت الاسلام حسنی افزود: شما فرماندهان و مسئولین  دو وظیفه کلیدی بر عهده دارید و پرچم داری و مشعل داری دو وظیفه مهم شما فرماندهان است که هرکدام مسیری را معین می کند اولی هدف را تعیین می کند و دومی راه رسیدن به این هدف، بنابراین هر کدام از شما فرماندهان و مسئولان هم پرچمدار و هم مشعل دار در این عرصه مهم و حساس هستید.


وی در ادامه هدف از برگزاری این همایش توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را مشارکت حداکثری مردمدر انتخابت بیان داشت و خاطر نشان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران جلوه ای از بیعت با خدا و رسولش و جانشینان خدا در زمین است که در هر زمان وظیفه همه ما اطاعت و بیعت با جانشین خداست ، که  در حال حاضر مقام معظم رهبری است و همین شرکت و مشارکت پرشور و حداکثری یک نوع بیعت با رهبری خواهد بود که وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است.


وی با اشاره به مفاهیم آیات قرانی و بیانات رهبری افزود:نامزدهای ریاست جمهوری باید با مردم صادق باشند و نباید به هر قیمتی برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود به مردم دروغ بگویند و همواره باید در کنار رهبری باشند، نباید با حاشیه سازیمحیط انتخابات و کشور را به مخاطره بیندازند که این امر نادرست باعث میشود که مملکت از پیشرفته باز بماند و دشمنان ایران از این امر خوشحال شوند.


در پایان این همایش دکتر اکرمی نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی افزود:در حال حاضر نگاه دنیا به این انتخابات است و از دیدگاه دنیا ،انتخابات پیشرو ، یکی از ۱۰ انتخابات سیاسی مهم در سال۲۰۱۷ است و میتواند یک زلزله سیاسی در خاورمیانه ایجاد کند.



وی در ادامه گفت: هدف کوتاه مدت دشمن ایجاد ناامنی در کشور است و در حال حاضر منطقه نا آرام است و استراتژِیدست بلند جمهوری اسلامی ایران یک بازوی بسیار قوی در منطقه است که این موضوع باعث شده عربستان سعودی به تکاپو بیافتد و با دعوت از رئیس جمهور آمریکا بتواند یک قرار داد سنگین تسلیحاتی ببندد، زیرا از قدرت ایران هراس دارند و ما می توانیم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای این ترس و وحشت را برای دشمنان خود چند برابر کنیم و با همین سیاست دست بلند توانستیم امنیت ملی را حفظ و بازدارندگی ایجاد کنیم.


معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا در ادامه با بیان این موضوع که حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات بسیار حساس و تاثیر گذار است خاطرنشان کرد: برای مقابله با دشمن فقط قدرت و جنگ سخت ملاک نیست بلکه امروزه جنگ نرم بسیار کارآمدتر و موثرتر است واین انتخابات نمونه بارز جنگ و قدرت نرم است که با شرکت در این انتخابات به دشمن بفهمانیم ما هم در جنگ سخت و هم جنگ نرم با قدرت ایستاده ایم و این انتخابات میتواند تمام مولفه های سیاسی اقتصادی و نظامی امریکا را در برابر ایران زیر پا بگذارد.



وی در پایان گفت: همانگونه که ما برای ایجاد بازدارنگی نظامی رزمایش موشکی، هوایی، دریایی و زمینی برپا می کنیم می توانیم با حضور در رزمایش انتخاباتی، بازدارندگی در همه عرصه ها برای کشور ایجاد کنیم. 

                 
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا در این همایش به تشریح مولفه ها و ارکان انتخاباتی پرداخت و گفت: از وظایف دست دندرکاران انتخاباتی میتوان به دو کلید واژه حق الناس و میزان رای ملت است اشاره کرد که باید بسیار به آن توجه کنند و همچنین حضور حداکثری مردم که باعث دلگرمی نظام و دلسردی دشمنان است.


وی افزو:همواره دشمن سعی میکند آحاد مردم را در انتخاب فرد اصلح دچار تردید کند که این موضوع بسیار برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک است و باید مردم با هوشیاری و تفکر انقلابی فرد اصلح را انتخاب کنند و همچنین کاندیدهای مورد نظر علاوه بر تمام خصوصیاتی اخلاقی و اعتقادی که باید داشته باشند باید به صورت صد در صد احساس تکلیف واقعی و حقیقی و احترام به قانون اساسی و اطاعت کامل از مقام رهبری داشته باشند.


حجت الاسلام حسنی افزود: شما فرماندهان و مسئولین  دو وظیفه کلیدی بر عهده دارید و پرچم داری و مشعل داری دو وظیفه مهم شما فرماندهان است که هرکدام مسیری را معین میکند اولی هدف را تعیین میکند و دومی راه رسیدن به این هدف ،بنابراین هر کدام از شما فرماندهان و مسئولین هم پرچمدار و هم مشعل دار در این عرصه مهم و حساس هستید.



وی در ادامه هدف از برگزاری این همایش توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را مشارکت حداکثری مردمدر انتخابت بیان داشت و خاطر نشان کرد:انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران جلوه ای از بیعت با خدا و رسولش و جانشینان خدا در زمین است که در هر زمان وظیفه ی همه ی ما اطاعت و بیعت با جانشین خداست ، که  در حال حاضر مقام معظم رهبری است و همین شرکت و مشارکت پرشور و حداکثری یک نوع بیعت با رهبری خواهد بود که وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است.


وی در پایان بااشاره به مفاهیم آیات قرانی و بیانات رهبری افزود:نامزدهای ریاست جمهوری باید با مردم صادق باشند و نباید به هر قیمتی برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود به مردم دروغ بگویند و همواره باید در کنار رهبری باشند، نباید با حاشیه سازیمحیط انتخابات و کشور را به مخاطره بیندازند که این امر نادرست باعث میشود که مملکت از پیشرفته باز بماند و دشمنان ایران از این امر خوشحال شوند.


در پایان این همایش دکتر اکرمی نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی افزود:در حال حاضر نگاه دنیا به این انتخابات است و از دیدگاه دنیا ،انتخابات پیشرو ، یکی از ۱۰ انتخابات سیاسی مهم در سال۲۰۱۷ است و میتواند یک زلزله سیاسی در خاورمیانه ایجاد کند.


وی درادامه گفت: هدف کوتاه مدت دشمن ایجاد ناامنی در کشور است و در حال حاضر منطقه نا آرام است و استراتژِیدست بلند جمهوری اسلامی ایران یک بازوی بسیار قوی در منطقه است که این موضوع باعث شده عربستان سعودی به تکاپو بیافتد و با دعوت از رئیس جمهور آمریکا بتواند یک قرار داد سنگین تسلیحاتی ببندد، زیرا از قدرت ایران هراس دارند و ما میتوانیم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای این ترس و وحشت را برای دشمنان خود چند برابر کنیمو با همین سیاست دست بلند توانستیم امنیت ملی را حفظ و بازدارندگی ایجاد کنیم.


معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا در ادامه با بیان این موضوع که حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات بسیار حساس و تاثیر گذار میباشد خاطر نشان کرد: برای مقابله با دشمن فقط قدرت و جنگ سخت ملاک نیست بلکه امروزه جنگ نرم بسیار کارآمدتر و موثرتر است واین انتخابات نمونه بارز جنگ و قدرت نرم است که با شرکت در این انتخابات به دشمن بفهمانیم ما هم در جنگ سخت و هم جنگ نرم با قدرت ایستاده ایم و این انتخابات میتواند تمام مولفه های سیاسی اقتصادی و نظامی امریکا را در برابر ایران زیر پا بگذارد.



وی در پایان گفت: همانگونه که ما برای ایجاد بازدارنگی نظامی رزمایش موشکی ،هوایی ،دریایی و زمینی برپا میکنیم میتوانیم با حضور در رزمایش انتخاباتی، بازدارندگی در همه ی عرصه ها برای کشور ایجاد کنیم.      


ارسال نظرات