کریمی قدوسی:

ناامنی امروز از جنس روبروی هم قرار دادن مردم است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها از امنیت انقلاب اسلامی ایران عصبی هستند، ناامنی در برهه زمانی کنونی از جنس ترور و بمب نیست، بلکه از جنس روبروی هم قرار دادن مردم است.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۹۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار جواد کریمی قدوسی در همایشی که ظهر روز گذشته در محل مسجد نبی اکرم(ص) نیشابور برگزار شد، گفت: چنانچه امام خمینی(ره) از مردم راضی نبود مانند جدش امیرالمؤمنین وصیت می‌نوشت و وعده‌ عذاب و فتنه‌های شکننده را  بعد از خودش به ملتش می‌داد.

وی خطاب به حضار ادامه داد: ۳۸ سال از انقلاب  گذشته است و دو سال دیگر۴۰ ساله خواهد شد، برخی دشمنان داخلی می‌خواهند ما را وارونه جلوه دهند، ما اعتراف می‌کنیم که چنانچه عنایت شما نبود، فداکاری فرزندان شما مثل حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا نبود، اکنون دشمن ریشه‌ این مردم و این انقلاب را کنده بود.

قدوسی گفت: بنده در محضر شهدای شهرستان نیشابور گواهی می‌دهم که چنانچه قوانینی که تصویب می‌کنیم بر اساس معیار قرآن نباشد هیچ ارزشی ندارد، انقلاب اسلامی برای این به وقوع پیوست که بگوید محکم و استوار آماده اجرای قوانین الهی نه‌تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان است.
 
وی یادآور شد: چنانچه بشر به قرآن عمل نکند حتی تا پایان عمر هم مشکلاتش حل نمی‌شود، اسلام واقعی در دست ملت ایران است و بدین‌جهت باید از خداوند متعال سپاسگذار بود.

کریمی گفت: مردم ایران نزدیک به40سال پرچم نظام مقدس اسلامی را برافراشته نگاه داشتند، رنج‌های زیادی کشیدند، تحریمی‌های ظالمانه را تحمل کردند، ولی هیچ‌گاه دست از حمایت از انقلاب اسلامی برنداشتند.

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: چنانچه حضرت امام خمینی(ره) از وضعیت انقلاب نگرانی می‌داشت در وصیت‌نامه خویش نمی‌نوشت من با قلبی آرام و مطمئن و روحی شاد و ضمیری آگاه به جایگاه ابدی سفر می‌کنم.

وی افزود: اسلام جناح‌بازی را به رسمیت نمی‌شناسد؛ اما برخی برای استفاده از قدرت روی به جناح‌بندی آوردند و احزاب سیاسی را تشکیل دادند.

قدوسی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص احزاب، گفت: روزی به همراه تعدادی از فرماندهان سپاه به محضر مقام معظم رهبری رسیدیم که ایشان فرمودند «بنده هیچ‌کدام از احزاب سیاسی را قبول ندارم، حزب در اسلام آن است که برای توسعه معارف دین برنامه‌ریزی کند».

وی ادامه داد: احزاب اکثراً به دلیل ایجاد اختلاف بین مردم ایجاد شدند و در مقابل یکدیگر قرارگرفته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای نابودی انقلاب اسلامی دارد، اولین برنامه دشمن ایجاد ناامنی در داخل کشور است و می‌خواهند جمهوری اسلامی کشوری مانند سایر کشورهای ناامن منطقه شود.

وی افزود: غربی‌ها از امنیت انقلاب اسلامی ایران عصبی هستند، ناامنی در برهه زمانی کنونی از جنس ترور و بمب نیست، بلکه از جنس روبروی هم قرار دادن مردم است.

کریمی گفت: دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است، بخشی از مسئولین نظام اسلامی بهتر از غربی‌ها رأی را مردم در مقابل هم قرار می‌دهند و این کار را تنها برای رأی انجام نمی‌دهند، بلکه برای رسالت خویش انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: جریانی که کشور را در مقابل هم قرار می‌دهد همین جریانی است که امور اجرایی کشور را به دست گرفته است.
 
 قدوسی گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «چنانچه کسی به شما گفت ارتش و سپاه کذاب هستند بدانید به دنبال تفرقه و نابودی انقلاب اسلامی است»، نیروهای انقلابی و نظامی به دست ملت پرورش یافتند نه توسط مستشاران آمریکایی، در اوایل دفاع مقدس 10هزار جوان وارد سپاه شدند، ولی از آن‌ها 26 هزار نفر به شهادت رسیدند و تعداد زیاد دیگری هم جانباز شدند.

وی افزود: مردم را از سپاه انقلاب اسلامی می‌ترسانند، آیا این جفای به شهدا نیست؟ در مناظره؛ آقای رئیس‌جمهور می‌گوید به هنگام مذاکرات برجام، شهرهای موشکی را نشان دادند که مذاکرات خراب شود، چنانچه این سخن را از دهان کسی می‌شنیدیم که تجربه نداشت مشکلی نبود ولی وی چندین بار نماینده مجلس بوده و در مقامات عالیه حضورداشته است، آیا واقعاً این فرد معنای امنیت را درک نمی‌کند؟.

کریمی گفت: رهبر و ملت به شما اجازه مذاکره دادند، طرف مقابل دائم گزینه‌های نظامی خویش را به رخ می‌کشید، عزت و اقتدار ملت را دشمن پشت میز مورد تهدید قرار می‌داد، حالا آیا نشان دادن شهرهای موشکی آن‌هم یک مقدار ناچیزش به نفع مذاکرات بود یا به ضرر آن؟.

وی ادامه داد: شهرهای موشکی که نشان داده شد باید همان‌طوری که آقای کری انگشتش را به سمت ظریف حواله داد آن‌ها هم به وی می‌گفتی اینجا میز مذاکره است یا میدان جنگ؟.

وی افزود: دولت باید به انان می‌گفت ظرف پنج دقیقه یک‌میلیون موشک روی مواضع شما و رژیم صهیونیستی می‌ریزیم، و در صدها نقطه قادریم موشک شلیک کنیم، برجام منافعی برای کشور نداشت، غربی‌ها خودشان به عدم برداشت تحریم‌های مالی ایران اذعان می‌کنند، رژیم صهیونیستی ضمن مذاکره، ایران را به حمله تهدید کرد. حال آیا نباید روی موشک‌های ما شعار نابودی اسرائیل نوشته می‌شد؟.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار