نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: قالیباف تا دیروز شاید در فضای انتخابات با حجت‌الاسلام رئیسی رقیب بود اما با اقدامی که انجام داد برای همیشه در خاطر فرزندان انقلاب خواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۰۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هاجر چنارانی در جلسه ارکان شجره طیبه صالحین  با اشاره به کنارگیری محمدباقر قالیباف به نفع حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی اظهار کرد: قالیباف تا دیروز شاید در فضای انتخابات با حجت‌الاسلام رئیسی رقیب بودند اما با اقدامی که انجام داد برای همیشه در خاطر فرزندان انقلاب خواهد ماند.

وی ادامه داد: این کار سبب ایجاد اتحاد، انسجام و یکپارچگی در بین نیروهای انقلابی موسوم به جمنا شد تا این نیروها بتوانند کاری را که شروع کرده‌اند به سرانجام برسانند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کنارگیری محمدباقر قالیباف از نظر بچه‌های انقلاب یک کار حماسی بود و ایشان در ذهن ما تبدیل به یک سردار و اسطوره انقلابی شد و مطمئنا این حرکت در راستای دولت کار و کرامت بسیار ارزشمند تحلیل می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قالیباف با توان و قدرتی که داشت، می‌توانست در این عرصه بماند اما به خاطر پایبندی به اصول و ارزش‌های ولایت‌مدارانه، صحنه را ترک کرده و در کنار حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ایستاد، ما امروز همه‌باهم برای پیروزی و موفقیت این جبهه تلاش می‌کنیم و امیدواریم حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی انتخاب شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها