مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

وحدت شیعه و سنی در حرف و شعار محقق نمی شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: وحدت شیعه و سنی در حرف و شعار محقق نمی شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۳۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد صبح چهارشنبه در دومین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) که در سالن جلسات یاس برگزار شد، بیان داشت: هدف از برگزاری این کنگره بررسی میزان ارادات و مودت شعرای شیعه و اهل سنت نسبت به اهل بیت است. در لابلای آثاری که به دبیرخانه ارسال شده این ارادت ها مشخص است.


وی عنوان کرد: شناساندن هر چه بیشتر سیره و روش زندگانی اهل بیت، فضا سازی و زمینه سازی تبلیغی در سطح استان و وحدت شیعه و سنی از اهداف برگزاری کنگره شعر اهل بیت در استانهای جنوبی کشور است.


حجت الاسلام انصاری راد اظهارداشت: وحدت میان شیعه و سنی بسیار مهم و تاثیرگذار در جامعه و کشور است. وحدت و انسجام میان شیعه و سنی باید در عمل و به عینیت قابل مشاهد باشد، با گفتار و شعار به وحدت نمی رسیم.


وی خاطرنشان کرد: تکفیری ها به دنبال جنگ بین شیعه و سنی هستند، لذا علمای اسلام باید با روشنگری، مراقب توطئه ها باشند.


حجت الاسلام انصاری راد تصریح کرد: باید در انتخابات ریاست جمهوری دقت بیشتری داشته باشیم زیرا مسئول هستیم که اگر انتخاب ما نادرست باشد در تمام کارهای درست و نادرست آن ما نیز شریک هستیم بنابراین باید این مفهوم را به مردم منتقل کنیم که در برابر رأیی که می دهند مسئول هستند.



وی گفت: امیدواریم با ارشادات علما و نخبگان، مردم آنچه را که اصلح به حال جامعه و کشور و هرکس که تواناتر به حل مشکلات است را انتخاب کنند.


وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو نقش زیادی در خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

ارسال نظرات