مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

رشد و تعالی معنوی جامعه در گرو توجه به تعالیم الهی و بویژه قرآن کریم است

رشد و تعالی معنوی و اخلاقی جامعه در گرو توجه هر چه بیشتر به تعالیم الهی و بویژه قرآن کریم است و هر حرکتی که در این راستا انجام گیرد در واقع در مسیر قرآن است.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۵۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات قرآنی؛ که با حضور جمع کثیری از کارکنان و خانواده ها برگزار شد، ضمن خیرمقدم و تبریک ایام مبارک شعبان و فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام زمان(عج)؛ ضمن آرزوی بهره مندی هر چه بیشتر از فیوضات معنوی این ماه؛ گفت: قرآن کریم، سبیل و نور هدایت است و ما هر چه داریم به برکت این کتاب الهی است و هر کاری هم که انجام شد؛ برای قرآن بود.

سید سعید عسگریان رشد و تعالی معنوی و اخلاقی جامعه را در گرو توجه هر چه بیشتر به تعالیم الهی و بویژه قرآن کریم دانست و افزود: به لطف الهی تعداد شرکت کنندگان امسال نسبت به سال گذشته رشد چشم گیری داشته که جای بسی خوشحالی و خرسندی است، چرا که این امر بیانگر اقبال و توجه روز افزون خانواده های محترم کارکنان شرکت گاز زنجان به مقوله های دینی و معنوی و پیگیری های ارزشمند دست اندر کاران امر است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن؛ یکی از اقدامات و راه های ترویج قرآن کریم است و شرکت گاز استان زنجان مفتخر است به وظیفه خود عمل کرده و همگام با فعالان عرصه قرآن و فرهنگ؛ سالانه این مسابقات را برای حضور منتخبین در مرحله کشوری مسابقات شرکت ملی گاز ایران برگزار نماید.

مهندس سید سعید عسگریان با اشاره به اینکه رشد و تعالی معنوی و اخلاقی جامعه در گرو توجه هر چه بیشتر به تعالیم الهی و بویژه قرآن کریم است و هر حرکتی که در این راستا انجام گیرد در واقع در مسیر قرآن است، افزود: مفتخر هستیم که کمیته فرهنگی شرکت گاز استان زنجان، با اقدامات و پیگیریهای مستمر تمام تلاش خود را در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی کارکنان به کار می گیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم همگی قرآنی بوده و عامل به دستورات قرآن باشیم، هدف از برگزاری این مسابقات را اشاعه فرهنگ‌ مقدس‌ قرآن‌ کریم‌ در میان‌ کارکنان و خانواده‌های‌ ایشان که باعث‌ انس‌ هر چه‌ بیشتر این‌ عزیزان با قرآن کریم‌، ایجاد رقابت‌ سالم‌ در مسابقات‌ و در نهایت‌ فراهم کردن زمینه‌ یادگیری‌ مفاهیم‌ والای‌ قرآنی‌ و نهج البلاغه است؛ عنوان کرد.

گفتنی است، مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان و دهمین دوره مرحله مقدماتی مسـابقـات قـرآنـی کـارکنـان و همسران؛ با عنوان «بهار در بهار», با حضور 265 شرکت کننده؛ در شرکت گـاز استـان زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار