احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، گفت: امضای سند 2030 خیانتی بزرگ به ملت ایران است
کد خبر: ۸۸۶۱۰۷۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج سندرک، گفت: کاندیدای ریاست جمهوری نباید از رای مردم سوء استفاده کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری باید عظمت و سرافرازی ملت ایران را به دشمنان نشان دهد، افزود: کاندیدای ریاست جمهوری باید به وعده هایی که به مردم می دهند و اعتماد آنان را به خود جلب می کنند پایبند باشند و از آرای مردم در کرسی خدمتگزاری سوء استفاده نکنند چون هم در این دنیا مایه تنفر مردم و هم در آخرت باید پاسخگو باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود شاخصه های فرد اصلح برای ریاست جمهوری را بیان کرده اند وما وظیفه داریم در انتخاب فرد اصلح این شاخصه ها را مد نظر قرار دهیم و فردی را انتخاب کنیم که حافظ این نظام و خون پاک شهیدان باشد و در رفع مشکلات مردم کوتاهی نکند.

 حجت الاسلام محمود عظمتی در ادامه، اظهار داشت:کاندیدای ریاست جمهوری باید دارای روحیه مقاومت،انسان با تدبیر و حکمت،دارای تهذیب اخلاقی،دشمن ستیز و استقلال طلب باشد.

 عظمتی با توجه به امضای سند 2030 توسط مسئولین افزود:امضای این سند خیانتی بزرگ به ملت ایران است زیرا مفاد این سند با ارزشهای اسلامی مغایرت دارد و اجرای آن موجب بی بندوباری و هرزگی در کودکان ما خواهد شد

 حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب تخریب فرهنگ اسلامی،تساوی جنسیتی،آموزش حقوق بشر غربی و حذف فرهنگ ایثار و شهادت به بهانه دور نگه داشتن مدارس از خشونت را از دلایل مخالفت با این سند و اهداف انحرافی آن عنوان کرد و افزود: مسئولین ما باید غیرت داشته باشند و فرزندان این ملت اسلامی را به سمت و سوی تباهی نکشانند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار