سردار اسماعیل کوثری: کاندیداها باید مسائل امنیتی را رعایت کنند و با اجرای برنامه‌هایشان، مرد عمل، حافظ و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۹۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش  سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی سردار اسماعیل کوثری در خصوص معیارهای انتخاب اصلح، اظهار کرد:فردی را باید انتخاب کرد که با تقوا، متعهد، راستگو، مسئولیت پذیر، انقلابی، ولایتی، پرکار، استکبار ستیز، با برنامه ، مرد عمل، حافظ و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی، امتحان پس داده، خادم مردم و روحیه تغیر ناپذیر داشته باشد و مانند برخی از رئیس جمهورهای انقلاب اسلامی همچون بنی صدر، هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی تغییر نکند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص ملاحضات امنیتی انتخابات عنوان کرد:کاندیدها طوری سخن نگویند که استکبار جهانی و خارج از مرزها  طمع بگیرند و خوشحال بشوند، به خاطر جمع آوری رای باعث ایجاد ناامنی بشوند به طور مثال صحبت های اخیر روحانی در تبلیغات انتخاباتی مشابه آن را بنی صدر در اوایل انقلاب اسلامی گفت و دشمن را طمع دار کرد تا به ما حمله کند.

در انتخابات هم صحبت درباره مسائل امنیتی، دشمن را به طمع می اندازد و کاندیداها باید رعایت می کردند که متاسفانه دکتر روحانی بسیار بد عمل کرد و در جهت نا امن کردن جامعه حرف هایی  زد و باید پاسخگو باشد.

کوثری حضور حداکثری را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: به لطف خدا مردم ایران ما تا الان  نشان داده اند، نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و کشور را دوست دارند و این دو نتیجه دارد یکی در بخش داخلی که نشان می دهد با اتحاد در کنار هم زندگی می کنیم و پشت سر ولی امر مسلمین برای احیای ارزشهای اسلام و انقلاب محکم ایستاده ایم و به دشمن های خارجی هم نشان می دهیم که شما تلاش بی مورد می کنید و در داخل اگر هم مشکلاتی است افراد برای حفظ نظام و یکپارچگی حضور دارند.

این حضور حداکثری معنی زیادی برای بیگانگان دارد و آن این است اگر کاندیدا ها زمانی بد اخلاقی می کنند ولی مردم نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار حساس می باشند و ایشان گفتند: اگر کسی ناراحتی هم دارد به پای صندوق رای بیاید و حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است .

وی در آخر تصریح کرد:از مردم عزیز به عنوان برادر کوچک می خواهم به پای صندوق بیایند تا بتوانیم تغییر در دولت بدهیم تا از این وضعیت بد اقتصادی با آمدن فرد جدید نجات پیدا کنیم، تا بتواند مشکلات را به بهترین صورت حل کنیم و استکبار جهانی را نا امید کنیم.

ارسال نظرات