پولاد مرد هرمزگانی در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی آذربایجان موفق به کسب نشان نقره شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۲۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ مجید عسکری تنها عضو هرمزگانی تیم ملی وزنه برداری ایران عصر دیروز در رقابت‌های دسته 69 کیلوگرم با حدنصاب 316 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره شد.

عسکری که برای نخستین بار در دسته 69 کیلوگرم وزنه می‌زد در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 139 کیلوگرمی در جایگاه پنجم ایستاد، اما در حرکت دو ضرب با بالای سر بردن وزنه 177 کیلوگرمی در جایگاه نخست قرار گرفت تا در مجموع با رکورد 316 کیلوگرم صاحب نشان نقره شود.


در این دسته دانیار اسماعیلف نایب قهرمان المپیک 2016 ریو از ترکیه با رکورد 323 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و دوستان یوکوبوف ازبکستانی نیز با رکورد 314 کیلوگرم صاحب نشان برنز شد.


هشت ملی پوش وزنه برداری ایران پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان محل برگزاری چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شدند.
تیم ملی وزنه برداری ایران با ترکیب مجید عسگری (69 کیلوگرم)، رضا زارعی (77 کیلوگرم)، محمد زارعی و سید ایوب موسوی ((94 کیلوگرم)، محمدرضا براری و رضا آقازاده (105 کیلوگرم) و همایون تیموری و رامین ربیعی (به اضافه 105 کیلوگرم) به همراه سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان و وحید ربیعی مربی تیم ملی در این رقابتها حاضر شدند.


ترکیب تیم ملی وزنه برداری نسبت به تیم آسیایی چهار تغییر داشته به طوری که مجید عسگری، رضا زارعی، محمد زارعی و رضا آقازاده که در ترکیب تیم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا حضور نداشتند با صلاحدید سرمربی تیم ملی به بازی های کشورهای اسلامی اعزام شدند.


رقابت های وزنه برداری از 22 تا 26 اردیبهشت در منطقه شوولان شهر باکو و سالن وزنه برداری آرنا برگزار شد که در سال 2009 ساخته شده است.


پیکارهای وزنه برداری قهرمانی سال 2017 آسیا روزهای 3 تا 9 اردیبهشت در شهر عشق آباد ترکمنستان برگزار شد که تیم ایران با 562 امتیاز قهرمان شد و تیم های چین و ازبکستان به ترتیب با 547 و 511 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

ارسال نظرات