بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون مجمع انتخاباتی این هیأت به زودی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۳۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست هیأت قایقرانی استان زنجان با اشاره به حضورقایقرانان زنجانی در جشنواره نخبه گزینی اسلالوم آقایان، گفت: قایقرانان زنجانی از جشنواره نخبه گزینی اسلالوم آقایان در دریاچه آزادی دو مدال رنگارنگ کسب کردند.

محمدعلی حمزه‌پور افزود: فعالیت قایقرانان و هیأت قایقرانی استان زنجان بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال پیگیری است، اظهار کرد:

وی در ادامه اظهار داشت: جشنواره نخبه‌گزینی اسلالوم آقایان در راستای انتخاب نفرات حاضر در طرح مشترک رشته‌های انتخابی المپیک نوجوانان در دریاچه آزادی برگزار شد.

سرپرست هیأت قایقرانی استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره نخبه گزینی اسلالوم آقایان در مواد کایاک و کانو در دو مرحله برگزار شد،تصریح کرد: در این جشنواره قایقرانان استان‌های تهران، گیلان، مازندران، زنجان، همدان، اردبیل، اصفهان، کردستان، بوشهر و لرستان حضور پیدا کردند.

حمزه‌پور با بیان اینکه جشنواره نخبه گزینی اسلالوم آقایان در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد، افزود: در بخش کانو نیز محمد مهدوی نیا از تهران، دانیال چشمه از قوا، محمد امین یوسفی از زنجان، حسین یادگاری از اصفهان و سید ماردین موسوی از کردستان رده‌های نخست تا پنجم را کسب کردند.

وی در ادامه گفت: در بخش کایاک پارسا امیدوار از تهران، عرشیا زارع از گیلان، علی طاهری از مازندران، مهرشاد تنهایی از گیلان و سعید اسدی از زنجان در رده های نخست قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: نفرات برگزیده این جشنواره به اردوهای تدارکاتی پیش از آغاز طرح مشترک رشته‌های قایقرانی حاضر در مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان دعوت می‌شوند.

سرپرست هیأت قایقرانی استان زنجان افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون مجمع انتخاباتی این هیأت به زودی برگزار می‌شود.

حمزه‌پور در ادامه تصریح کرد: اردوهای آمادگی تیم ملی قایقرانی برای حضور پرقدرت در رقابت‌های پیش رو از جمله مسابقات آسیایی تایلند در شهریورماه سال 1396 از اوایل سال جدید آغاز شده است.

ارسال نظرات