معاون فرماندار اشکذر؛

مشارکت حداکثری دانش آموزان در انتخابات پشتوانه قدرتمند نظام است

معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشکذر در نشست جمعی از دانش آموزان رأی اولی این شهرستان اظهار داشت:مشارکت حداکثری دانش آموزان در انتخابات پشتوانه قدرتمند نظام است.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۴۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ علیرضا ابوالحسنی روز سه‌شنبه در نشست جمعی از دانش آموزان رأی اولی این شهرستان اظهار داشت: آرای دانش آموزان در تثبیت ارزش‌های انقلاب و کشور مؤثر و در تشکیل دولت و نظام مقتدر اثربخش هستند.

وی افزود: قطعاً حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در انتخابات پیشرو ضمن ایجاد پشتوانه قدرتمند برای نظام و کشور بیانگر شعور بالای سیاسی آن‌ها است که می‌تواند در سرنوشت کشور مؤثر و در پاسخ به دشمنان کوبنده باشد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان اشکذر با اشاره به فراهم شدن شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات از دانش آموزان خواست تا ضمن مشارکت خود دیگران را برای حضور حماسی و باشکوه ترغیب و موجبات نشاط دوستداران انقلاب و سرخوردگی دشمنان نظام را فراهم آورند.

وی همچنین با اشاره به اینکه معلمان به‌عنوان افراد معتمد و فرهنگی جایگاه خاصی در بین اقشار مختلف مردم‌دارند خواستار این شد در تشویق و ترغیب دانش آموزان و جامعه اطراف نقش خود را به نحوه احسن ایفا نمایند.

ابوالحسنی تصریح نمود: بر اساس ماده 36 قانون انتخابات کشور شرایط رأی‌دهندگان تابعیت ایرانی، سالم بودن (عدم جنون) و از همه مهم‌تر داشتن 18 سال تمام است که در این دوره از انتخابات از مجموع 56 میلیون نفر واجد شرایط یک‌میلیون و 200 نفر رأی اولی هستند.

ارسال نظرات