رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور درخلخال ضعف مدیریت کلان اجرایی کشور مشکلات امروز را ایران رادامن زده است.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۴۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، دکتر علی رمضانیان در جمع فرهنگیان شهرستان خلخال وا عضای کانون شهید بابایی بسیج فرهنگیان شهرستان خلخال گفت: اکنون بزرگترین مشکل در کشور ضعف مدیریت کلان اجرایی است که این ضعف امروز ما را با مشکلات در حوزه اقتصاد ومعیشت روبرو کرده است.

وی با اشاره به شور وشعور فرهنگیان در همراهی با نظام در پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و چندین دهه حضوردر انتخابات و تبعیت از فرمان رهبر انقلاب گفت: امروز بایدانتخاب با بصیرت انجام شود و اگر این انتخاب با تعهدات انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه نباشد باز این انتخاب با مشکل مواجه خواهد بود.

وی با برشمردن انتخاب فرد اصلح گفت: اکنون کشور در وضعیت سخت معیشتی اقتصادی مردم، فساد جامعه و حضور مفسدان یک فرد متعهد به انقلاب و محرومان را می خواهد.

رمضانیان گفت: امروز همه بایدبا حضور گسترده علاوه بر ناکام نمودن دشمنان داخلی و خارجی ثابت کنندکه انقلاب هنوز پشتوانه داشته و فرهنگیان با شعور در جامعه حضور دارند و به عنوان بیشترین عضو علمی کشور در تعلیم وتربیت به تعهد انقلابی خود عمل خواهند کرد.

امروز حرف فقط یک انتخاب نیست و انتخاب دومین مقاوم مسئول کشوری است و همه حق انتخاب دارند.

وی افزود: این انقلاب امانتی از سوی امام (راحل) در جمع ماست وباید درکنار مقام معظم رهبری با حضور گسترده در پای صندوق های رای از این امانت نگهداری نماییم.

دکتر رمضانیان گفت: حضور در انتخابات یعنی دخالت در سرنوشت خود و مردم این حق دخالت را دارند و با حضور در 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای باور انقلابی خود را دوباره به جهانیان نشان خواهندداد.

ارسال نظرات