مراسم افتتاح سالن صالحین شهدای بخش مرکزی حوزه بیت المقدس با حضور جمعی از مسئولین شهرستان گرمی برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۴۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،مراسم افتتاح سالن صالحین شهدای بخش مرکزی حوزه بیت المقدس با حضور جمعی از مسئولین شهرستان گرمی و خانواده معظم شهدا برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفری امام جمعه گرمی در افتتاح این سالن با تشکر از سپاه و بسیج در امر محرومیت زدایی مناطق محروم کشور گفت: سپاه از بدو انقلاب تا به امروز در هر کجا وارد شده از آنجا سرافراز بیرون آمده است دنیا به این نیروی عظیم نطام غبطه می خورند.

وی به دو مقوله فرهنگ و ورزش اشاره کرد و گفت: بدون شک اتفاقاتی که در حوزه ورزش رخ می دهد؛ می تواند موجب ایجاد زمینه هایی برای رشد یا تنزل فرهنگ شود.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه انصافا سپاه در داخل کشور شبانه روزی زحمت می کشند تا گره ای از مشکلات مردم بازکنند افزود:سپاه و بسیج در کلیه عرصه های نظام کارنامه درخشانی داشته و دارد.

سرهنگ نوری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی نیز در این مراسم گفت: در پنج ساله اخیر در قالب برنامه های عمرانی سازمان بسیج، در سطح استان اردبیل 11 سالن 9 دی و 60 سالن صالحین و برخی از پروژه های مذهبی، اداری و درمانی بر55هزار مترمربع به بهره برداری رسانده است.

وی در مورد سالن در حال افتتاح هم گفت: این سالن ورزشی با زیر بنای 450 متر از نیمه دوم سال 94 شروع و با هزینه کرد 4میلیارد ریال در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: سالنهای صالحین چند منظوره علاوه بر امورات فرهنگی و ورزشی در مواقع بحرانی و حوادث طبیعی و غیر طبیعی قطعا مورد استفاده خواهد شد که امیدواریم شاهد چنین حوادثاتی نباشیم.

ارسال نظرات