رئیس جمعیت هلال احمر نیر از اجرای طرح «همای رحمت» همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۵۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، جلسه هم اندیشی در خصوص اجرای طرح همای رحمت با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان، معاون داوطلبان استان و روسای شعب و کارشناسان شهرستانهای اردبیل-نیر، نمین، سرعین، خلخال و کوثر در هلال احمر نیر برگزار شد.

در این جلسه پیرامون اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان و کمک به خانواده های نیازمند بحث و تصمیم گیری شد.

عسگر فرجی رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان نير در این جلسه از اجراي طرح هماي رحمت در طول ماه مبارك رمضان جهت كمك به خانواده هاي بي بضاعت خبر داد.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر سال‌هاست که با بهره‌گیری از توان نیروهای داوطلب و جوان خود اجرای طرح همای رحمت را در دستور کار قرار داده است.

فرجی اهداف کلی از اجرای این طرح را کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان توصیف کرد و افزود: همای رحمت شبکه گسترده‌ای در تقویت مشارکت‌های مردمی و همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند و مستمند است.

رئیس جمعیت هلال احمر نیر توصیه دین اسلام را در کمک به همنوع و بهره‌مندی از توان توانمندان در دستگیری از نیازمندان را یادآور شد و تصریح کرد: ما در قالب برنامه‌های عام‌المنفعه و خیریه به مشارکت خیرین و نیکوکاران نیاز داشته و تلاش می‌کنیم به صورت همه‌جانبه این طرح را به مرحله اجرا درآوریم.

این مسئول خاطر نشان کرد: نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانوار، ایتام، روستاییان دورافتاده و همچنین معلولان، سالمندان و از کارافتادگان از جمله جامعه هدفی است که در پوشش طرح ملی همای رحمت قرار می‌گیرند.

فرجي اجراي طرح هماي رحمت را با كمك و همياري داوطلبان هلال احمر و خيرين منطقه در جهت كمك به خانواده هاي بي بضاعت شامل خانواده هاي بي سرپرست يا بدسرپرست، خانواده هاي زندانيان، سالخوردگان در طول اين ماه مبارك رمضان شامل كمك هاي نقدي و يا تحويل بسته هاي غذايي عنوان کرد.

ارسال نظرات