فرمانده سپاه ناحیه نیر:

بسیج سازندگی نیر پیشرو در طرح های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: بسیج سازندگی بحث اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده و اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی در این زمینه را مد نظر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۵۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، سرهنگ حسن دهقانی اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی فرهنگ خوداتکایی و خودباوری را در بین مردم برای ماندگاری مردم در روستا‌ها نشر می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه نیر افزود: طرح های اجرایی بسیج سازندگی با هدف حمایت و توسعه تولید محلی و اشتغالزایی، تشویق مردم در تولید محصولات خانگی و خودکفایی خانوارهای روستایی توسط بسیج سازندگی حوزه مقاومت نیر در حال اجراء است.

وی خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری تنها راه نجات اقتصاد كشور است و ظرفيت‌های خالی فراوانی در كشور وجود دارد كه اشتغال آفرينی در آن ممكن است و كشور با توجه به اين ظرفيت‌ها به پويايی و توليد ثروت می‌رسد.

سرهنگ دهقانی با اشاره به برنامه هاي متنوع بسيج سازندگي در بحث اقتصاد مقاومتي گفت: احداث استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در روستای خانشیر، مرمت و بهسازی مدارس، لایروبی انهار و.. گوشه ای ازفعالیت های بسیج سازندگی نیر در راساتای محرومیت زدایی است.

وی گفت: فعاليتهاي دامداري، پرورش طيور، پرورش آبزيان، قالي بافي و پرورش زنبور عسل، از برنامه هاي اقتصاد مقاومتي سپاه و بسيج سازندگي نیر محسوب مي شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: سال گذشته اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال به عنوان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به شهرستان نیر اختصاص یافته بود.

دهقانی خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی فرهنگ خوداتکایی و خودباوری را در بین مردم برای ماندگاری مردم در روستا‌ها نشر می‌دهد.

ارسال نظرات