نماینده سابق مجلس گفت: حمایت از حقوق محرومین، آماده سازی زمینه های رشد اقتصادی، دوری از اشرافی گری و عملکرد شفاف قطعا جزو ویژگی های رئیس جمهور اصلح می باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۶۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
موسی الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در تشریح شاخصه‌های مدیریت اقتصادی یک رئیس جمهور اصلح اظهار داشت: حمایت از حقوق محرومین، آماده سازی زمینه های رشد اقتصادی، دوری از اشرافی گری و عملکرد شفاف قطعا جزو ویژگی های رئیس جمهور اصلح می باشد.

وی دولت یازدهم را دولتی اشارفی و تنبل خواند و گفت: بسیاری از قوانین مربوط به حقوق قشر محروم جامعه در این دولت زیر پاگذاشته شد و از طرفی هم آمارها نشان داد که فساد در این دولت افزایش یافته است.

این نماینده سابق مجلس به عدم همکاری دولت یازدهم با مجلس نهم در محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: ما در مجلس بارها طرح های حمایتی و تسهیلاتی نسبت به مناطق محروم را به دولت ارائه دادیم و هربار با پاسخ منفی دولت مواجه شدیم. ای بیانگیر تمایل به اشرافی گری در دولت فعلی می باشد.

وی در ادامه گفت: با سیلی از واردات و قاچاق مواجه هستیم و این در حالی است که بازارهای داخلی با رکود سنگینی مواجه هستند، تولیدکنندگان ما مهتاج حمایت و تسهیلات هستند و دولت توجهی در عمل ندارد؛ رئیس جمهور اصلح باید توجه ویژه ای به این بخش های مهم داشته باشد.

ثروتی با بیان اینکه حقوق مدیران دولتی در چهار سال اخیر 400درصد افزایش یافته است، افزود: در همین چهار سال شاهد پدیده ناپسندی چون حقوق های نجومی بودیم که رهبر انقلاب واکنش شدیدی نسبت به آن نشان دادند اما دولت فقط این افراد را از پستی به پست دیگر منتقل کرد. در یک دولت انقلابی و اصلح نباید چنین مسائلی وجود داشته باشد که موجب بدبینی مردم نسبت به نظام گردد.


ارسال نظرات