کارشناس مسائل سیاسی گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سال 7 5 و برپایی نظام جمهوری اسلامی حق رای برای مردم اعلام و اراده سیاسی آنان در حاکمیت به طوری جدی و واقعی پذیرفته شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۷۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان عبدالله نظری در نشست سیاسی و روشنگری بسیجیان حوزه صدیقه کبری (س) که در مسجد علوی برگزار شد اظهار داشت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سال 7 5 و برپایی نظام جمهوری اسلامی حق رای برای مردم اعلام و اراده سیاسی آنان در حاکمیت به طوری جدی و واقعی پذیرفته شد.

وی افزود :دموکراسی و نقش مردم از سرنوشت سیاسی کشور با مشارکت آنها و انتخابات افراد برای مسئولیت مهم و خطیر بستگی دارد.

 انتخابات اراده سیاسی مردم برای اداره کشور است
 

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد : جمع کثیر از جامعه را مطالبه گرایان تشکیل می دهند؛ یعنی افرادی که پایبند به نظام سیاسی کشور هستند؛ ولی به کاندایا و نامزد انتخاباتی بر اساس افکار سیاسی رای نمی دهند؛ بلکه بر اساس نیاز های اساسی و اصلی مطالبه شخص آنها را بتوانند بر آورده کند؛ یعنی برای مردم الویت زندگی و تامین نیازها و منافع اساسی است .

نظری بیان کرد : این دسته از مردم اثر گذارتراز جریانات سیاسی هستندکه هرکس جایگاه اجتماعی اجتماعی ثابت دارند

وی گفت : اکثریت مردم به سمت نامزدی می روند که نیازهای واقعی مردم را بشناسد و به خوبی بتواند آن را اعلام کند ؛ برای برآوردن نیازها پاسخ معتبر داشته باشد ؛ توان برآوردن نیازها را داشته باشد .

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد : مردم فراتر از عنواین سیاسی و ایدئولوژی از نامزدها و کاندایداها انتظار دارند؛که به این مقوله ها توجه کنند و دیگر تضمینی وجود ندارد که یک نامزد دوره دوم انتخابات را (دوره اول ریس جمهور بوده ) برای خود بداند چرا که در صورتی می تواند در دوره دوم رای بیاورد که یک وعده های انتخاباتی دوره اول را عمل کند.

 انتخابات اراده سیاسی مردم برای اداره کشور است
 
 نظری خاطر نشان کرد : در سیاست خارجی برای عزت کشور گام های موثر برداشت باشد و کارنامه قابل قبول داشته باشد؛ کار مهم و بزرگی انجام بدهد و مردم به این نتیجه برسند جز او کسی نمی تواند ادامه دهنده آن کار باشد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود : کسی که دوره اول ریس جمهور می شود به علت آن که مردم جامعه مطالبه گر هستند دیگر تضمینی وجود ندارد که برای دور دوم خود را ریس جمهور بداند ؛ مگر موارد فوق را محقق سازد.

وی گفت : این در حالی است که رهبر معظم به عنوان ولی فقیه مطلق در حل معظلات و مشکلات واقعی مردم تاکید داشته و آن را الویت اساسی می داندکه تنها در سایه توجه به نیازهای اساسی و معقول مردمی تامین می شود

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: رهبر معظم بر تولید و اشتغال در پرتو اقتصاد مقاومتی تاکید دارند حل آن را نیز بر نحوه مدیریت یعنی داشتن مدیران قوی اعلام کرده بر معیارهایی همچون مدیریت جهادی پر تحرک بودن متدین و پر کار بودن می دانند و بر معیارها همچون تاکید دارند.

انتهای پیام/Z


ارسال نظرات