دو طرح گردشگری در سروآباد به بهره برداری رسید

کد خبر: ۸۸۶۱۱۹۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، روز دوشنبه مراسم افتتاح بازسازی و مرمت هتل سه ستاره شادی هورامان و افتتاح هتل سلین که با عاملیت صندوق کارآفرینی امید به عنوان حامی کسب و کار و بزرگترین صندوق در حوزه اشتغال و کارآفرینی در کشور فعالیت دارد و با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، فرماندار سروآباد، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل صندوق کارآفرینی امید کردستان و هیئت همراه با همت و تلاش عوامل صندوق استان کردستان و شهرستان سروآباد برگزار شد.


در مراسم افتتاح هتل شادی هورامان معاون گردشگری استان کردستان گفت: با حمایت صندوق کارآفرینی امید به میزان 2 میلیارد تومان برای بازسازی و تجهیز این هتل تخصیص اعتبار شده که تا کنون 1.5 میلیارد آن پرداخت شده است.

 

آرمان وطن دوست با اشاره به اینکه این هتل یکی از هتل های استاندارد کشور است افزود: هتل سه ستاره شادی هورامان به عنوان بزرگترین هتل سنگی در جهان شناخته شده و از لحاظ استاندارد سازی جزو برترین هتل هاست.


در ادامه این مراسم مدیر عامل هتل سه ستاره شادی هورامان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مالی صندوق کارآفرینی امید به میزان 2 میلیارد تومان تصریح کرد: : بنای این هتل که دارای 19 اتاق و 85 تخت در ۱۵ سال گذشته احداث شده و ما آن را سال ۹۳ تملک و سپس با حمایت های مالی این صندوق اقدام به بازسازی آن کردیم.

 

وی میزان سرمایه گذاری شخصی در این هتل را ۸۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و افزود: در قالب طرح توسعه این هتل اقدام به خرید چند قطعه زمین اطراف هتل برای ایجاد لابی، کافی شاپ، فروشگاه  و پارکینگ کردیم.

 

وی افزود: متاسفانه ۶ ماه است از درآمد هتل نتوانسته ایم حقوق کارکنان هتل را پرداخت کنیم.

 

مدیرعامل هتل سه ستاره شادی اورامان  گفت: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی استان برای حمایت از ما تعدادی از برنامه ها و همایش های خود را سالن اجتماعات این هتل برگزار کنند.

 

رشیدیان اظهارداشت: با اجرایی کردن طرح توسعه هتل برای ۳۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۴۰ نفر هم اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

 

در ادامه بازدید مسئولین از هتل هورامان و فروشگاه های صنایع دستی مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، بازاریان و کسبه و صنعت کاران هورامانی را به تحقق شعار سال که بر مبنای تولید و اشتغال با اقتصاد مقاومتی و تولید صنایع دستی و روش های فروش و ایجاد تعاونی هایی در این زمینه ها مشاوره و راهنمایی کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار