وحید جلیلی:

امروز شاهد صف آرایی دو جریان انقلابی و ارتجاعی در مقابل هم هستیم/کسانی پرچم عقلانیت را برداشتند که بی عقلانه ترین کارها را انجام می دهند

معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: امروز شاهد صف آرایی دو جریان انقلابی و ارتجاعی در مقابل هم هستیم که جریان انقلابی به دنبال تبیین و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و فتح قله های دنیاست و در مقابل جریان ارتجاعی با دیپلماسی التماسی در پی برگشت استعمار به کشوراست.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۹۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، وحید جلیلی دیشب در همایش بزرگ ایثار و کرامت در مسجد جامع تربت حیدریه اظهار کرد: آزادی از مهمترین مبانی انقلاب اسلامی است که امروز این مهم از جانب کسانی که نعل وارونه می زنند و دیگران را به مقابله با آزادی متهم می کنند در خطر است.
 
وی تصریح کرد: ملت ایران در سال ۵۷ با تشکیل انقلاب اسلامی، حق آزادی و انتخاب را به خود داد و اکنون کسانی هستند که در برنامه های تبلیغاتی خود و تریبون های مختلف به مردم القا می کنند که حق انتخاب شما فقط یک نفر است و باید یا ما را انتخاب کنید و یا اینکه کدخدا به شما حمله می کند، این همان ایدوئولوژی جبر از ترس است که افراد برای چند رای بیشتر مردم را دائم می ترسانند.
 
جلیلی بیان کرد: امروز اصحاب ارجاف در روستاها جمع شدند و مردم را از جنگ می ترسانند و با مقابله انتخاب آزادانه مردم را به انتخاب اجباری دعوت می کنند، این شعار کسانی است که داعیه دار عقلانیت و آزادی هستند.
 
معاون فرهنگی شهردار مشهد، تعامل با آمریکا را نوکری و رعیتی ملت ایران برای آنها دانست و گفت: آیا کسانی که خوی وحشی گری دارند و هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون و در جنگ ۸ ساله از صدام حمایت کردند قابل تعامل و اعتمادند، این کمال بی عقلی است که بتوان با دشمن اسلام مذاکره برد برد داشت.
 
وی خاطر نشان کرد: نیروگاه هسته ای اراک و تحقیقات انرزی هسته ای که حاصل دهها سال تلاش مجاهدانه دانشمندان و شهدای این ملت بود را با سیمان و بتن پلمپ کردند و حتی این تعهد را دادند که تا ۲۵ سال اینده حق پیشرفت در صنعت هسته را نداریم.
 
جلیلی بیان کرد: برخی افراد و جریان های سیاسی در کشور به دنبال دیپلماسی التماسی و آقا اجازه هستند، یعنی مادامی که کدخدا اجازه ندهد ما اجازه نداریم از ظرفیت های داخلی و امکانات خودمان استفاده کنیم، آیا از این بالاتر ذلتی وجود دارد؟
 
وی تاکید کرد: برخی می خواهند در هاضمه جهانی هضم شوند و تحقق آن را کنار گذاشتن مبانی دینی، انقلابی و اسلامی می دانند، تا گوش به فرمان کدخدا باشیم، اما امام راحل به ما آموخت آمریکا شیطان بزرگ است.
 
معاون فرهنگی شهردار مشهد با انتقاد از برخی سخنان کهنه و بیهوده، این اقدامات را فرافکنی و فریبنده دانست و گفت: کسانی که جامعه ایده ال آنها قاجاری است و به دنبال قراردادهای استعماری هستند دیگران را به برگشت به عقب متهم می کنند و این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران مشغول فتح قله های دنیاست.
 
جلیلی افزود: کسانی که در ۳۰ سال گذشته حتی قدم در پیاده روهای کشور نگذاشته اند حالا برای چند رای بیشتر و تخریب رقیب مردم را از دیوار کشی در پیاده رو می ترسانند.
 
وی اظهار کرد: امروز شاهد صف آرایی دو جریان انقلابی و ارتجاعی در مقابل هم هستیم که جریان انقلابی به دنبال تبیین و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و فتح قله های پیشرفت دنیاست و در مقابل جریان ارتجاعی با دیپلماسی التماسی در پی برگشت استعمار به کشوراست.
 
جلیلی بیان داشت: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به قله های پیشرفت دنیا سینه به سینه با قدرتهای بزرگ مبارزه می کند و نتیجه این مبارزه اقتدار و امنیت و عزتی است که بر پیکره کشور طنین انداز شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار