یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با«بسیج»:

برگزیدن صاحبان خانه چند میلیاردی و فیش نجومی انتخاب اصلحی نیست

حیدری گفت: از مهم ترین مورد یاد شده می توان به عدم وابستگی به غرب گفت یعنی رئیس جمهوری که به شیطان بزرگ، آمریکا، امید دارد، باید از انتخاب او اجتناب کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۹۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
حسام الدین حیدری کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره ویژگی هایی که رئیس جمهور آینده ایران در جهت حل مشکلات اقتصادی داشته باشد گفت: اولین ویژگی فرد انتخاب شده باید وجهه مدیریتی خوبی داشته باشند و در این خصوص کارنامه موفقیت آمیزی را به مردم ارائه کند.

وی افزود: بنابراین پاک دستی رئیس جمهور در حل بحران هایی که ایران با آن مواجه است می تواند یک شاخص برای انتخاب رئیس جمهور باشد.

حیدری عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی های رئیس جمهور ایده آل، ساده زیستی آن است یعنی تمایلی به اشرافی گری نداشته باشد. کسی که حقوق نجومی می گیرد و یا خانه چند میلیاردی در منطقه اشرافی تهران دارد نمی تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

این کارشناس در خصوص ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح تصریح کرد: از مهم ترین مورد یاد شده می توان به عدم وابستگی به غرب گفت یعنی رئیس جمهوری که به شیطان بزرگ، آمریکا، امید دارد، باید از انتخاب او اجتناب کرد. قطعا آمریکا و دشمنان اسلام و ایران، هرگز دل سوز نخواهند بود و همه به فکر منافع کشور خودشان هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار