خبرهای داغ:
به گزارش زنان خبر؛ دکتر الهام اکبری مسئول ستاد تبلیغات مرکزی (مهریاس) سید ابراهیم رییسی کاندید دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار زنان خبر گفت:انتخاب درست و حضور در صحنه انتخابات برای همگان وظیفه ی ملی است وسرنوشت کشورمان را روز 29 اردیبهشت مشخص می کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۱۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج جامعه زنان: در ستاد آقای رییسی همه به صورت خودجوش فعالیت دارند، اینجا افراد زیادی با اتحاد کنار هم هستند، چهره های متفاوت، بانوانی با عقیده و ظاهر مختلف حضور دارند و به این نتیجه رسیده اند که رییس جمهور منتخب ایشان آقای رییسی است و برای به ثمر رسیدن عقیده خود تلاش می کنند.

اکبری بیان کرد: ستادهای بانوان آقای رییسی به نام مهر یاس آغاز به کار کرد و استقبال مردم عزیز برای پیشبرد فعالیت ها بسیار خوب بود.

به گزارش زنان خبر؛وی با اشاره  به نقش بانوان در انتخابات گفت: بانوان و آقایان در انتخابات شرکت می کنند و زنان ایرانی همیشه در کنار مردان در خلق حماسه های مختلف و رسیدن به اهداف نظام و انقلاب اسلامی حضور پرنگی داشته اند.زن و مرد نباید متمایز شوند و هر دو به صورت یکسان در انتخابات نقش دارند.

مسئول ستاد تبلیغات مرکزی (مهریاس) سید ابراهیم رییسی خاطر نشان کرد:خانم ها با تصمیم درست ، انتقال نظر اصلح ، مشاوره و کمک به تصمیم گیری دیگران موثر واقع شدند و اتفاق خوبی بود که در ستاد مهر یاس افتاد.

وی بیان کرد: هر کاری که آقایان می توانند انجام دهند زنان نیز قادرند، زنان به دلیل لطافت و احساساتی که دارند بر نظر دیگران مثمر ثمر خواهند بود و می توانند اعضای خانواده خود را آگاه کنند و مطمئن هستیم که زنان حامی ابراهیم رییسی بر تصمیم گیری درست دیگران اثردارند.

وی در مورد اخلاق مداری مردم مطرح کرد: اخلاق برای مردم کشورمان بسیار مهم است و در این سرزمین مردمانی داریم که تک تک آنها اخلاق مدار هستند، این نوید به آنها داده می شود که به هوچی گری "نه” می گوییم و نمی گذاریم اداره امورات مردم در دولت به دست هوچی گران بیافتد.

اکبری با اشاره به اهمیت ابراهیم رییسی به امور بانوان اذعان داشت: کاندید دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری سید ابراهیمی رییسی تاکید ویژه ای به حضور زنان در فعالیت های اجتماعی دارد که این را در عمل ثابت کرده اند. آقای روحانی رییس جمهور وقت نه ۴سال گذشته و نه اکنون اجازه حضور همسرش را در هیچ فعالیت اجتماعی نداد. آقای روحانی که خانوادگی مملکت را اداره می کنند، جایگاه همسرشان کجا بود؟ به عنوان  همسر رییس جمهور در عرصه های اجتماعی و فرهنگی چه فعالیتی داشتند؟

وی گفت: آقای رییسی  در عمل به حضور موثر زنان در جامعه اعتقاد دارند و همسر وی فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند و به عنوان کارشناس در جامعه حضور دارند.

اکبری بیان کرد: در روز ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با حضور درصحنه انتخابات به مشکلاتمان خاتمه خواهیم داد و به سوی رفاه در زندگی و جامعه حرکت خواهیم کرد.

ارسال نظرات