مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت:هر برگ رأی ایرانی، رأی اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیلی محکمی بر صورت کریه استکبار جهانی و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان ملت آزاده ایران خواهد بو
کد خبر: ۸۸۶۱۲۱۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

حجت الاسلام و المسلمین اشجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،با اشاره به دو انتخابات پیش رو،اظهار کرد:مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت میهن اسلامی و حضور گسترده و پرشور در صحنۀ انتخابات همواره مورد تأکید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بوده و به‌عنوان یک ضرورت شرعی و تکلیف الهی تعیین شده است.

وی تصریح کرد:یکی از بارزترین ویژگی‌ جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن آن است و این معنی با حضور مردم در صحنه تحقق یافته و مشارکت حداکثری موجب حفظ و تقویت آن خواهد شد؛ نظامی که حفظ آن به فرمودۀ حضرت امام خمینی(ره) از اهم واجبات است. حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، حق مسلم آنان و انتخاب اصلح تکلیف همگان می‌باشد تا با انتخاب صحیح و آزادانه، وظیفه شرعی و ملی خود را ادا نمایند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت:حضور آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری آحاد جامعه در دو انتخابات دوازدهمین دورۀ ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، پشتوانۀ عظیمی برای تامین و حفظ منافع ملی و مصالح عالیه نظام و همچنین سپر دفاعی در مقابل آفندهای نرم فرهنگی و اقتصادی دشمنان و تلاش آنها برای مشروعیت‌زدایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انزوای سیاسی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه حضور پرشور مردم بصیر و آگاه ایران در انتخابات پیش‌رو، نقشه‌های شوم و دسیسه‌های منحوس دشمنان نظام و رسانه‌های ضد انقلاب در قالب خواب‌های رنگینی همچون ادعای تقلب، رقابتی نبودن، فرمایشی بودن، مهندسی‌شدن و… را به کابوس تبدبل کرده است، افزود:حضور حماسی مردم در انتخابات دشمنان قسم‌خورده خارجی و ایادی داخلی‌شان را همانند فتنه سال ۸۸ سرافکنده خواهد ساخت.

وی یادآور شد:شرکت در انتخابات پیش‌رو حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی تک‌تک افراد واجد شرایط رای دادن است. هر برگ رأی ایرانی، رأی اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیلی محکمی بر صورت کریه استکبار جهانی و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان ملت آزاده ایران خواهد بود تا دیگر اجازه نیابند در امور داخلی یک کشور آزاد و مسلمان و سرنوشت ملت ایران دخالت کنند. همراهی پرشور و آگاهانه طیف‌های سیاسی با سلایق متفاوت و همچنین اقشار مختلف جامعه با علایق و خواسته‌های متباین در کنار یکدیگر و در صفوف به‌هم پیوسته انتخابات، یکبار دیگر همدلی، همراهی، وحدت ملی و انسجام اسلامی را به رخ رسانه‌ها و تماشاگران جهانی خواهد کشاند و اسباب پیشرفت و برقراری عدالت را در میهن اسلامی فراهم خواهد آورد.

حجت الاسلام اشجری در پایان ضمن دعوت از مردم ولایی و همیشه در صحنۀ استان برای حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی دعت کرد و گفت:از آحاد مردم، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی وفادار به اندیشۀ بنیانگذار جمهوری اسلامی و آرمان‌ مقدس انقلاب اسلامی می‌خواهم تا با ایفای نقش آگاهانه خود در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری ضمن تجدید پیمان با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله ‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، برگ دیگری به دفتر افتخارات این کشور بیافزایند.

ارسال نظرات