سردار غلامعباس غلامزاده، گفت: نیروی انتظامی با كسانی كه بخواهند امنیت انتخابات را خدشه دار كنند برخورد قانونی خواهد كرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۲۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت با كسی تعارف ندارد و كسانی كه بخواهند به امنیت انتخابات خدشه وارد كنند برابر قانون با انها برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: برقراری نظم و امنیت انتخابات وظیفه نیروی انتظامی است و كلیه عوامل اجرایی می بایست در این راستا با مأمورین همكاری لازم را داشته باشند.

سردار "غلامعباس غلامزاده" با اشاره به آمادگی پلیس استان جهت برقراری امنیت انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای شهر و روستا افزود: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی، برخورد با مخلان نظم و امنیت انتخاباتی برابر قانون و حفظ نظم و امنیت صندوق‌های اخذ رأی است.

رئیس پلیس استان از مردم درخواست كرد كه نهایت همكاری را با پلیس در برقراری امنیت انتخابات داشته باشند و اظهارداشت: نیروی انتظامی با تلاش و جدیت، امنیت، بستر و فضای لازم برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم در جامعه را فراهم می کند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: انشاء الله دست به دست هم دهیم و در كمال امنیت و آرامش برابر قوانین و مقررات انتخابات خوبی را برگزار نمائیم و از مردم استان چهارمحال و بختیاری در خواست داریم تا با حضور حداكثری در انتخابات برگ زرینی بر افتخارات خود بیفزایند.

ارسال نظرات