فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت خبر داد:

آماده باش سپاه خمام برای حفاظت و امنیت از صندوق های رای

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت با بیان اینکه حفاظت و امنیت از صندوق های خمام و لشت نشاء به عهده سپاه ناحیه مقداد است،گفت:3گردان بیت المقدس، گردان امام حسین(ع)،فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت در این شهرستان آماده باش هستند.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۲۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

سرهنگ دوم پاسدار حمید یحیی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همواره مظهر اقتدار و ابهت ملی است، اظهار کرد:انتخابات نمایش مردم سالاری دینی و مایه اعتبار این نظام مقدس بوده و هست.

وی تصریح کرد:دوستان و دشمنان چه داخلی و خارجی همواره چشم به میزان حضور و نتایج انتخابات دوخته اند تا در مقابل، سیاست های خاص خود را تدبیر نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود که حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است،همانند گذشته با استفاده از توان بسیجیان و در کنار سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آمادگی کامل خود را جهت حفاظت از امنیت صندوق های رای و صیانت از آرا مردم اعلام می دارد.

سرهنگ یحیی پور خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه مقاومت بسیج مقداد رشت با فراخوانی سه گردان بیت المقدس، گردان امام حسین(ع)،فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت به استعدا 5هزار نفر جهت اشراف اطلاعاتی و ایجاد فضای امن و با آرامشی را جهت برگزاری انتخابات فراهم خواهد آورد و با هرگونه تخلف انتخاباتی و خرید و فروش آرا با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی قاطعانه برخورد می نماید.

وی با بیان اینکه حفاظت و امنیت از صندوق های خمام و لشت نشاء به عهده سپاه ناحیه مقداد است،گفت:بار دیگر از همه اقشار مردم انتظار می رود با حضور حداکثری در انتخابات ضمن خلق حماسه ای دیگر و انتخاب صالحین در خدمت گذاری، دل ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز و امام عصر (عج) شاد گردانند.

 

ارسال نظرات