نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

فرد اصلح باید پایبند آرمان های انقلاب و عمل گرا باشد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در جمع علما، روحانیون و فرماندهان رده های سپاه اسکو در خصوص ویژگی‌های فرد اصلح گفت: فردی که به عنوان رئیس جمهور آینده‌کشور انتخاب می‌شود، باید دلسوز مردم و پایبند به آرمان های انقلاب و فردی عمل گرا بوده و کمر همت برای خدمت به مردم این جامعه ببندد.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۳۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی با بیان اینکه رئیس جمهور اصلح باید قدرت تشخیص شرایط فعلی و بین الملل کشور را داشته باشد، اظهار کرد: ضروری است رئیس جمهور اصلح به عدالت اعتقاد و تلاش بر رفع تبعیض و ایجاد عدالت در جامعه داشته باشد.
وی افزود: فرد کاندیدا باید برنامه‌ای در چهار سال دوره‌ ریاست جمهوری خود، برای اقشار کم درآمد جامعه داشته باشد تا بتواند فاصله طبقاتی فقیر و غنی را کم کند، چراکه مردم علاوه بر مشکلات معیشتی از تبعیض و بی عدالتی رنج می برند.
سعیدی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات تبعات و تاثیرات زیادی دارد، بیان کرد: کشور ما جزو با ثبات ترین و امن ترین کشورها در منطقه است، حضور مردم در انتخابات نشانگر تایید و حمایت از نظام کشور است.
وی ادامه داد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه‌ای محکم در داخل کشور برای سازندگی و توسعه ایجاد می شود؛ از لحاظ دیپلماسی اگر با کشورهای دیگر روابط منطقی داشته باشیم ضروری است حمایت مردمی زیاد باشد، چراکه در خارج از کشور نیز برنامه‌هایی برای توسعه و گسترش برنامه های اقتصادی و فرهنگی با کشورهای دیگر خواهد بود.
سعیدی در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها خاطرنشان کرد: هویت نظام جمهوری اسلامی خدمت برای مردم است، بنابراین فردی که به عنوان کاندیدا انتخاب می‌شود، باید بداند که انتخابات فرصتی برای خدمت به مردم کشور است و نباید برای رسیدن به قدرت از هر روش نادرستی استفاده کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار