خبرهای داغ:
استاد فیزسک هسته ای با اشاره به اینکه بهترین جایگزین انرژی فسلی انرژی هسته ای است گفت:مهمترین صنعتی است در حال حاضر در دنیا وجود دارد و بین کشورها تبادل می شودصنعت هسته ای است.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۳۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در لشکر امام حسین (ع)دکتر طالبیدر نشست بصیرتی لشکر14 امام حسین گفت: با وجود اینکه ایران مدرنترین تکنولوژی روز در زمینه هسته ای دارد و لیکن دلایل و تفکراتی باعث بوجود آمدن برجام گردید از جمله اینکه صنعت هسته ای، صنعت خوبی است و لیکن مقرون به صرفه نیست.

دکترطالبی گفت: ارزش تکنولوژی هسته ای را در دو موضوع دانستند اول اینکه انرژِی مهمترین صنعتی است که در حال حاضر در دنیا وجود دارد و بین کشورها تبادل می شود و با علم به اینکه 80% منابع تامین انرژی از طریق فسیلی است و 20% مابقی هم توسط عوامل طبیعی مهیا می شود و این عوامل فسیلی در زمانی تمام می شود و بهترین جایگزین آن صنعت هسته ای می باشد دوم اینکه داشته های هسته ای در کشور ما به نحوی ابزار قدرت بود و حداقل قدرت چانه زنی داشتیم.

این استاد فیزیک هسته ای افزود: با توجه به اینکه قدرت های استکباری از انرژی هسته ای برای تهدید نظامی استفاده می کنند، آنها ایران را نیز به استفاده نظامی متهم نمودند، در صورتی که طبق فتوای مقام معظم رهبری ما از صنعت هسته ای فقط در زمینه های پزشکی و خدماتی بهره برداری داریم و برای استفاده از بعد نظامی و بمب اتمی جایز نیستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها