خبرهای داغ:
یگان موشکی ارتش یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان، مواضع نظامیان سعودی در نجران را در هم کوبید.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۴۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به پایگاه الطلعه خبر داد.

همزمان با این تحول، یگان موشکی ارتش یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه ظُلّم و الحُمر و تپه القطرین و ساختمان فرماندهی سُقام و پایگاه السُدیس در نجران را در هم کوبید.

از سوی دیگر چهار تن از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در پی انفجار بمب که توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اطراف گذرگاه الخضراء در نجران کارگذاشته شده بود، کشته شدند.

یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مزدوران منصور هادی به دست نیروهای یمنی در جنوب چهارراه مَوزَع در جنوب غرب تعز خبر داد.

وی افزود که شماری از مزدوران منصور هادی در حین این عملیات به اسارت نیروهای ارتش یمن در آمدند.

یک منبع نظامی دیگر از کشته شدن 5 تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه یَختُل در بخش المخا در جنوب غرب تعز خبر داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در منطقه الزغن و غرب فرودگاه در بخش صِراوح در غرب استان را بمباران کردند.

از سوی دیگر سه تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در وادی رَبیعه و المَخدره در بخش صِراوحکشته شدند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بارها منطقه الجَر در بخش عَبس را بمباران کردند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها