خبرهای داغ:
شهردار تبریز آبگیری دریاچه ائل‌داغی در ارتفاعات عون‌بن‌علی را آغاز مرحله مهمی از تحول اساسی این تفرجگاه و زیستگاه خواند.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۴۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از مراحل فنی و اجرایی آبگیری ائل‌داغی با بیان این مطلب اظهار داشت: این دریاچه ۵۴ هزار مترمکعبی علاوه بر تأمین قسمتی از آب خام مورد نیاز پهنه های جنگل‌کاری شده عینالی، با ایجاد امکانات رفاهی تفریحی پیرامون آن می‌تواند به میزبانی هرچه بهتر از شهروندان تبریز و مهمانان کمک کند.

وی اظهار داشت: آبگیری داغ‌گلی، موجب خواهد شد با افزایش تدریجی رطوبت، کیفیت فضای‌سبز و توسعه پروژه‌های زیست‌محیطی با شتاب و ماندگاری بیشتری تداوم داشته باشد.

نجفی با اشاره به این‌که اجرای پروژه های متعدد در چند سال اخیر در این تفرجگاه قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی همچون کف‌سازی جاده اصلی تفرجگاه، توسعه ۲۰۰ هکتار جنگلکاری با استفاده از درختان مثمر، تجیهز و بهسازی بوستان های حاشیه اتوبان پاسداران به خصوص پارک پیوند که سال گذشته افتتاح شد، ایجاد پارک طبیعت و حیات وحش و سایر اقدامات در حال اجرا و انجام گرفته مطمئنا تأثیر بسزایی در رونق صنعت گردشگری در این تفرجگاه خواهد داشت. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها