مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان فارسان گفت: سند 2030 نشانه نبود توجه لازم به مبحث جهاد کبیر و نفوذناپذیری در قبال دشمن است.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۴۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید محمدرضا علوی، در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: سند 2030 یونسکو خلاف موازین شرعی و اسلامی است. سند یونسکو نشان از نبود توجه لازم به مبحث ((جهاد کبیر)) و نفوذناپذیری در قبال دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان فارسان، با اشاره به انتقاد رهبر معظم انقلاب از امضای سند ۲۰۳۰ گفت: ما در اسلام قرارداد محرمانه نداریم، ولی می بینیم برخی مسئولان می‌روند با غربی‌ها قرارداد می‌بندند و بعد می‌گویند محرمانه است. مانند این قضیه سند ۲۰۳۰ که اتفاق افتاد. این‌ها سندی را بر خلاف اخلاق و شئونات اسلامی امضا کرده‌اند و به هیچ کس نگفتند و می‌گویند این سند محرمانه است. محرمانه بودن باید برای خارجی‌ها باشند، نه برای مردم .

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان به نکاتی از طرح استکباری 2030 یونسکو اشاره کرد و افزود: خصوصیات ذاتی نظام سلطه، به رسمیت نشناختن هیچ حقی برای ملت‌ها و تمدن‌های گوناگون در استقلال فکری و فرهنگی است.

حجت الاسلام علوی، اضافه کرد: مستکبران و به‌تبع مجموعه‌های به‌اصطلاح بین‌الملل تحت نفوذ آن‌ها، به دنبال ایجاد فرهنگ ابتذال و اندیشه اومانیستی با محوریت تقدس زدایی هستند. بدیهی است که منتسبان به اسلام عزیز و نظام مقدس اسلامی در این عرصه تکلیف روشنی دارند و باید با اقدام و حضور پویا و هوشمندانه در عرصه‌های بین‌المللی حاضر شوند.

وی، گفت: همچنین بدتر از امضای سند خلاف مبانی اسلام و منطق قرآن و هویت ایرانی ما، اجرای مخفیانه و بی سروصدای آن است. اگر از این غصه بمیریم جای ملامت نیست که عده‌ای نان‌خور حکومت اسلامی، حکم نسخ احکام شریعت مقدسه را بافرهنگ معیوبِ ویرانگرِ فاسدِ غربی، ابلاغ کنند.

ارسال نظرات