نماینده‌ مردم شیراز در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده‌ مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده باعث مستحکم شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر فتنه ها خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۵۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

علی اکبری نماینده‌ مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می تواند پیام های بسیار زیادی برای دنیا به همراه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای فرمودند مردم باید در این انتخابات مثل انتخابات گذشته حضور حداکثری داشته باشند و مشارکت ویژه ای را نمایش بگذارند، به نظر بنده هرچه مشارکت بیشتر باشد، ظریب خطا قطعا پایین خواهد آمد.

نماینده‌ مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برآیند فکری مردم هر چه بیشتر شود، قطعا کمتر اشتباه می کند، و هرچه حضور بیشتر باشد قطعا احساس مسئولت آنان هم بیشتر خواهد بود، و این حضور گسترده باعث مستحکم شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر فتنه ها خواهد شد.

اکبری با دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای باعث اقتدار کشور عزیزمان خواهد شد، که البته این موضوع که مردم در انتخابات حضور داشته باشن به عنوان یک حق برای هر شهروند ایرانی که مطرح است، مردم ایران هم همیشه نشان داده اند که از حق خود نخواهند گذشت و در انتخابات های گذشته این را به رخ جهانیان کشیده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری می تواند به رییس جمهور آینده یک اعتماد به نفس ویژه ای دهد، تا در تعاملات بین المللی با عزت نفس امور کشور را پیگیری کند.



ارسال نظرات