نامه جمعی ازخانواده های شهدای مدافع حرم به مردم ایران

رييس جمهور اينده بايد ساده زيست؛ مردمي، فساد ستيز و انقلابي باشد/ دولتي مي خواهيم كه بتواند حقوق ضايع شده ملي ما را در جده، منا و گرجستان محقق كند/ ما همسران شهداي مدافع حرم شاخصه هاي رييس جمهور در تراز انقلاب را در حجت الاسلام رييسي يافته ايم

کد خبر: ۸۸۶۱۲۶۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی ازخانواده های شهدای مدافع حرم به مردم ایران نامه ای نوشتند که متن آن به شرح زیر است:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و شریف ایران اسلامی
سلام و درود و رحمت الهی نثارتان که همواره در مواقع و مواقف حساس این نظام آسمانی، خوش درخشیده و پشتیبان اصول ناب و ارزش های مقدس کشور عزیزمان بوده اید.

بی شک امروز نیز که عصر و عرصه ی انتخابات است نیازی به دعوت گسترده ی آحاد ملّت برای شرکت در روز انتخابات نیست چرا که هم بصیرت شما در حضور و مشارکت حداکثری درخشان است و هم خود، میزبانان اصلی این آزمون سرنوشت ساز هستید.

آنچه در این برهه حساس، اولویت دارد انتخاب اصلح می باشد. انتخابی که جامعه را از قهقرای موجود در تعطیلی کارخانه ها و بیکاری جوانان که حاصل بی تدبیری دولت یازدهم بوده؛ نجات بخشد و سربلندی و عزت و غرور ملی را بار دیگر به ایرانیان قهرمان و افتخار آفرین بازگرداند.

انتخابی که منجر به دولتی گردد که شجاعت احقاق حقوق حقه ی ملت را در فاجعه ی اسف بار منا و واقعه ی تلخ نوجوانان ایرانی در جدّه و تجاوز به بانوان ایرانی در فرودگاه گرجستان و ده ها اتفاق نامبارک این سال های تلخ را در مقابل کشورهای دسته چندم دنیا داشته و عزت پاسپورت ایرانی را در شان ایرانیان ارتقا بخشد.

دولتی که وزرای خسته و پیر و در عین حال اشرافی و تاجر و کاسب نداشته و به جای مذاکرات بی هدف به نیت سفر به محلّ تحصیل خود و فرزندان شان در انگلیس و امریکا؛ با توهین بی شرمانه ی اطرافیانشان به شهدای عزیز و مظلوم و مقتدر مدافع حرم برخورد کرده و حمایت از جبهه مقاومت را پیشه ی خود سازند که نابودی و اضمحلال و فروپاشی نهایی نظام سلطه قریب و نزدیک است. 

یقیناً رییس جمهور برازنده ی ایرانیان باید ساده ریست، فساد ستیز، مردمی، شجاع، مدبر، متدین و از همه مهمتر «ولایی و انقلابی» باشد تا هم تداوم بخش حقیقی و عملی راه پر افتخار شهیدان بوده و هم زمینه ساز ظهور مصلح کل، منجی عالم بشریت امام مهدی عجل الله تعالی له الفرج باشد.

ما همسران شهدای مدافع حرم با تحقیق و آگاهی کامل، ضمن اعلام برائت از دولت اشرافی یازدهم؛ حمایت خویش را از سید محرومان و خادم مستضعفان «آیت الله سید ابراهیم رییسی» اعلام نموده و همگان را به این معروف الهی دعوت می نماییم. و از ایشان که عمرشان را در خدمت به مردم عزیز مصروف داشته می خواهیم که همواره توجه به تولید و اشتغال را در راستای اقتصاد مقاومتی مدّ نظر قرار داده و توجه به آحاد و اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومین و روستاییان را سرلوحه ی برنامه ها و فعالیت های دولت دوازدهم قرار دهند.

سایه امام خامنه ای مستدام باد
جمعی از  خانواده های شهدای مدافع حرم


خانواده های شهیدان:
#صدرزاده
#اسداللهی
#اینانلو
#محمدخانی
#فرامرزی
#شیردل
#مدواری
#سلطانمرادی
#ذولفقاری
#کامران
#خرمی
#آژند
#دانشگر
#عفتی
#سرلک
#سیاوشی
#کمیل_قربانی
#احمد_رضایی
#سهرابی
#ثامنی
#محمد_حسین_مرادی
#مهدی_حسینی
#روح_الله_قربانی
#میثم_نجفی
#سیاهکالی_مرادی
#زهره_وند
#ملایی
#داوودی
#سیفی
#توفیقی
#حاجی_زاده
#ابراهیمی_پور
#بیدی
#امین_کریمی
#پور_مراد
#الیاس_چگینی
#ذکریا_شیری
#حجت_اسدی
#کهندل
#نریمانی
#مهدی_نعمایی
#سجاد_دهقان
#سید_میر_سیار
#راه_چمنی
#کاظم_زاده
#موسی_جمشیدیان
#حسین_رضایی
#علی_یزدانی
#مهدی_خراسانی
#احمد_گودرزی
#مرتضی_خدادادی
#مهدی_نوروزی
#سید_تقوی_نژاد
#شریفی
#جلیل_خادمی
#مسلم_نصر
#علی_طاهری
#باغباني
#ترك
#رضايي



ارسال نظرات