علی عرب صالحی گفت: کاندید اصلح باید رفاه در کل کشورمان را جزو اولویت های اقتصادی بداند باید به ناهنجاری اقتصادی که فقر و محرومیت است را از بین ببرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۷۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
علی عرب صالحی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:کاندید اصلح باید رفاه در کل کشورمان را جزو اولویت های اقتصادی بداند باید به ناهنجاری اقتصادی که فقر و محرومیت است را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی دقیق در زمینه استقلال، خودکفایی اقتصادی داشته باشد افزود: باید محرومیت به رفاه اقتصادی تبدیل شود و رشد و تولید و پیشرفت اقتصادی برای آحاد مردم کشورمان را فراهم کند. شیوه هایی که در مسائل زندگی مردم مهم است از جمله تولید، مصرف و معیشت را بهبود دهد.

وی در ادامه با انتقاد از بیکاری و فقر در شرایط  کنونی افزود: باید مسائل اقتصادی در اولویت اهداف کاندید اصلح قرار بگیرد این در حالی است که مردم در شرایط کنونی اقتصادی احساس نارضایتی دارند و تحریم‌های اقتصادی و رکود همچنان اقتصاد کشورمان را احاطه کرده است.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد:  کاندید اصلح باید اشتغالزایی برای مردم را ایجاد کند که این رویه سبب خودیابی، خودشناسی و استقلال اقتصادی و اعتماد به نفس مردم‌ می‌شود. در شرایطی که بسیاری از مردم کشورمان دچار فقر و کمبودند و موادلازم زندگی را در اختیار ندارند از اینرو رییس جمهور باید شرایط برابری را برای همه مردم در نحوه زندگی و بهره گیری از کالاها را فراهم کند.

عرب صالحی افزود: کاندید اصلح باید رفاه اقتصادی  و رفع مشکلات اقتصادی  را در برنامه های اجرایی خود قرار دهد که نقش موثری در سالم سازی جامعه و عدالت محوری دارد. نباید حق محرومان و ضعیفان با روابط ظالمانه از بین برود و در محرومیت به سر ببرند: باید محروم و نیازمند و بیکار در جامعه باقی نماند.

ارسال نظرات