یک کارشناس مسائل سیاسی با تاکید براینکه مساله امروز کشور مبارزه با فساد است، گفت: نداشتن روحیه اشرافی‌گری مهمترین شاخص‌ انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۹۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار بیگ‌محمدی از کارشناسان مسائل سیاسی در جمع بسیجیان سپاه ناحیه مقاومت تفرش با اشاره به اینکه جنگ بین حق و باطل همیشگی است، گفت: تقابل میان این دو جبهه تا زمان پیروزی حق به صورت فراگیر که خداوند در قرآن به آن وعده داده است ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با یادآوری احیای دین مبین اسلام در نظام اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) در عصر حاضر گفت: انقلاب اسلامی در سال ۴۲ به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و در بهمن ۵۷ با همراهی ملت ایران با این نهضت اسلامی به پیروزی رسید و بساط ظلم در جامعه ایران برچیده شد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم تا بی عدالتی‌ها، ظلم و تاریکی در کشور از بین برود، انقلاب اسلامی پیام اسلام را که برابری و برادری است به گوش جهانیان رساند و همین موضوع منافع دشمنان و استکبار جهانی را به مخاطره انداخت.

سرهنگ پاسدار بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی، تبیین و حفظ اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی است، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و امتداد راه امام(ره) همین فداکاری‌های شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: اسلام آمریکایی ساخته غرب و دشمنان است که انسان را به وادی تاریکی هدایت می کند. اسلام آمریکایی می گوید که فقط شعار بدهید و به گفته های خود عامل نباشید.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نگاهی به تاریخ انقلاب و حوادث منطقه نشان می دهد، که آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی با جهان اسلام بر نمی‌دارد و برای رسیدن به اهدافش به هر ترفند و توطئه‌ای دست می زند.

سرهنگ پاسدار بیگ‌محمدی با یادآوری این مسئله که برخی جریانات داخلی به دنبال وابستگی به دنیای غرب هستند، گفت: در این میان برخی‌ها وامدار آمریکا و اسرائیل هستند و معتقدند که آمریکا کدخدای جهان است، در نهایت توسعه را در پیروی از فرهنگ غرب می‌دانند.

وی افزود: انقلاب اسلامی، پدیده‌ای پویا است که در طول ساله‌هاای پس از پیروزی دستاوردهای متعددی را برای کشور و مردم به همراه داشته است. این انقلاب متصل به قیام امام زمان(عج) خواهد بود و هرگونه تفکر درباره پایان انقلاب اسلامی، نشانه کوته فکری و بی‌دینی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح گفت: حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات یک وظیفه است، حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات باعث یاس دشمنان نظام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات