مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمونین(ع) ایلام :
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمونین(ع) ایلام گفت: آمریکا سخت در تلاش است تا زندگی غربی را در کشور ما رواج دهد و این امر تا زمانی که کشور ایران به دست مسئولان انقلابی مدیریت شود اتفاق نخواهد افتاد.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۲۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمونین(ع) ایلام عصر امروز در جمع پرشور بسیجیان شهرستان دهلران با اشاره به شناخت دنیا از ایران، اظهار کرد: دنیا کشور ایران را با گفتمان امام خمینی(ره) می شناسد.

وی افزود: آمریکا سخت در تلاش است تا زندگی غربی را در کشور ما رواج دهد و این امر تا زمانی که کشور ایران به دست مسئولان انقلابی مدیریت شود اتفاق نخواهد افتاد.

شاکرمی با اشاره به اینکه مردم به دنبال تغییر هستند، بیان نمود: متأسفانه برخی سودشان در این است که واردات بی رویه در کشور جریان داشته باشد و این باعث می شود تا تولیدات داخلی سرکوب شوند.

وی با اشاره به سند 2030، بیان نمود: سند 2030 که رهبری آن را برملا کرد لکه ننگی بر تارک امضاء کنندگان آن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمونین(ع) ایلام ادامه داد: این سند یک جنایت بزرگ است که در سال های آینده بیشتر به چشم می خورد.

وی عنوان کرد: اگر مسیر کشور به سبک سند 2030 باشد از امام و آرمان های اما فقط یک نام می ماند.

سرهنگ شاکرمی با اشاره به اینکه در انتخابات باید سه مؤلفه مهم را در نظر گرفت، گفت: امنیت کشور، مشارکت و حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح سه مؤلفه اصلی انتخابات پیش و رو است.

وی تصریح نمود: ان شاءالله که مردم در انتخابات معیارشان انتخاب اصلح از دیدگاه رهبری باشد تا کشور در مسیر اصلی خود که برای آن انقلاب کردیم بماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمونین(ع) ایلام با اشاره به اینکه برخی می گویند با مذاکره و برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشته ایم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری پیش از این گفته بود که حضور حداکثری مردم در صحنه ها سایه جنگ را از سر کشور برداشت.

وی ادامه داد: سایه جنگ را در سوم خرداد، زمانی که خرمشهر را آزاد کردیم توانستیم از سر کشور برداریم. شهدا سایه جنگ را از سر کشور برداشتند

ارسال نظرات