خبرهای داغ:
آیت الله سید محمد موسوی گفت: نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نشان می‌دهد دولتمردان ما در رسیدن به اهدافی که در تحقق اقتصاد مقاومتی برای آنان تعیین شده بود، موفق نبوده‌اند.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۵۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارشخبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار کرد: این نامگذاری‌ها با هدف خاص انجام می‌شود و دارای پیام است.

آیت الله سید محمد موسوی اشتغال و تولید در حوزه اقتصاد مقاومتی را هدف فعلی نظام توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با جهت دادن ظرفیت‌های نظام در یک جهت، پیشرفت ایران اسلامی را ریل‌گذاری می‌کنند.

وی عرصه اقتصاد را عرصه جنگی تمام‌عیار خواند و اضافه کرد: این نامگذاری نشان می‌دهد دولتمردان ما به اهدافی که در تحقق اقتصاد مقاومتی برای آنان تعیین شده نرسیده‌اند و از طرف دیگر دشمن هم برای ضربه زدن به اقتصاد کشور فعال است.

امام جمعه آران و بیدگل تولید را ستون فقرات اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و خطاب به مسئولان گفت: باید هم و غم مسئولان توجه به اقتصاد مقاومتی باشد و همه تلاش کنند موانع مختلف در مقابل اقتصاد مقاومتی از بین برود.

موسوی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: حضور مردم در انتخابات انقلاب اسلامی را از گزند دشمن در امان نگه می‌دارد و آن را بیمه می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار