مطالعات ایجاد تاسیسات فاضلاب در ۴ شهر کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۶۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در بازدید از تاسیسات آب شرب انجام مطالعات ایجاد تاسیسات فاضلاب در ۴ شهر استانشهر لنده گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده 7 کیلومتر خط انتقال فاضلاب جدید در شهرهای این استان اجرایی شد.
سید علی لدنی‌نژاد از تدوین برنامه 4 ساله و بلند مدت 20 ساله آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: مطالبات 13 ساله و 11 ساله گچسارانی‌ها برای افتتاح فاز یک و دو تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب این شهر محقق شد.
وی ادامه داد: اجرای 45 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب جدید در شهرهای استان، اصلاح و توسعه 140 کیلومتر شبکه آب، ساخت مخزن یک هزار مترمکعبی بتنی چیتاب و مخزن 2 هزار مترمکعبی بتنی مارگون، اجرای رینگ مخازن دوگنبدان به طول 11 کیلومتر، حفر و تجهیز سه حلقه چاه شهر یاسوج، 3 حلقه لیکک، یک مورد باشت، 2 مورد مادوان و یک چاه در دیشموک از جمله خدمات انجام شده در چند سال اخیر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از ساخت شبکه جمع آوری فاضلاب به روش فاینانس جاری در منطقه امامت یاسوج خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت تصفیه خانه آب شرب اضطراری شهر یاسوج آغاز شده است.
لدنی‌نژاد افزود: 9 هزار میلیون ریال از منابع داخلی این شرکت به پیمانکاران طرح‌های عمرانی استان برای جلوگیری از هرگونه وقفه در پیشرفت فیزیکی طرح‌ها پرداخت شد.
وی از تعیین تکلیف 300 قرارداد بلاتکلیف آبفای شهری استان از سال 76 تاکنون خبر داد و گفت: عملیات اجرایی دو تصفیه خانه فاضلاب شهرهای سی سخت و چرام هم آغاز شده است.
ارسال نظرات