اولين كارگروه اقتصادي بسيج شهرستان میناب با حضور مسئولين صاحب نظر از قشرهاي مختلف اقتصادي در اتاق جلسه بسيج سازندگي شهرستان میناب راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۷۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سید مجتبی موسوی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب گفت:در شهرستان میناب پتانسیل های فراوانی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایداربرای جوانان وجود دارد که ما با بکارگیری این ظرفیت ها و بالقوه کردن آنان می توانیم برای جوانان زیادی ایجاد شغل کنیم.

این مسئول در ادامه اظهار داشت:ما باید جهت عملی کردن و تحقق این امر مهم در زمینه اشتغال جوانان از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان به نحو احسن استفاده کنیم و فقط بخشنامه ها و دستورالعملها برای ما ملاک نباشد و باید در هر زمینه ای که امکان ایجاد شغلی پایدار وجود داشته باشد وارد شویم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب با توجه به وجود نخبه های اقتصادی در میناب افزود:استفاده از نخبه ها در طرح های مختلف ازجمله کشاورزی، شیلات، صنایع دستی،مشاغل خانگی و طرح های زود بازده می تواند گامهای موثری جهت به نتیجه رسیدن هر چه سریع تر اهداف کارگروه باشد.

به گفته مسئول بسیج سازندگی میناب این کارگروه علاوه بر بررسی معایب و محاسن طرح های عملیاتی در یکسال گذشته با راهکارهای جدید برای اجرای سیاستها و خط مشی متناسب با اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال طبق اولویت برنامه ریزی شده طی امسال فعالیت می کند.

سید موسوی بیان داشت: برای اینکه بتوانیم در این شهرستان در زمینه اشتغال و رفع موانع و مشکلات شهرستان تحولی صورت گیرد باید با جهت دهی ظرفیت ها به سمت و سوی صنایع تبدیلی کوچک زودبازده،صنایع دستی، تولید نشاء، برند سازی محصول انبه رویکردی تازه اتخاذ نمائیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی میناب با راه اندازی کارگروه اقتصادی با بهره مندی از پتانسیل ها و ظرفیت های خوب این شهرستان و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام بلندی را در ایجاد اشتغال پویا با ارائه طرح های نو گام بلندی برداشته است.

لازم به ذکر است؛ با رای اکثریت اعضای کارگروه مدیر جهاد کشاورزی میناب بعنوان رئیس کارگروه اقتصادی مجمع بسیج شهرستان میناب معرفی شد.

انتهای پیام/ز


ارسال نظرات