ادارات ثبت‌احوال در روز برگزاری انتخابات همزمان با آغاز اخذ رأی‌گیری فعالیت خود را آغاز و تا پایان زمان قانونی رای‌گیری حضور فعال خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۴۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كل ثبت احوال استان زنجان گفت: به منظور فراهم ساختن زمینه مشارکت و حضورحداکثری مردم در انتخابات افرادی که درخواست تعویض و یا فقدان شناسنامه داده‌اند، تا پایان هفته می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

سید علی شفیعی افزود: ادارات ثبت‌احوال در روز برگزاری انتخابات همزمان با آغاز اخذ رأی‌گیری فعالیت خود را آغاز و تا پایان زمان قانونی رای‌گیری حضور فعال خواهند داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: بر این اساس روز 29 اردیبهشت‌ماه 12 دفتر پیشخوان و 12 اداره ثبت‌احوال در سطح استان نسبت به ارائه خدمات لازم به متقاضیان اقدام خواهد کرد.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان تصریح کرد: افرادی که شناسنامه آنها به هر دلیلی برای رأی دادن مشکل دارد و یا مفقود شده است، با توجه به فشردگی و تراکم بالای کاری تقاضا می‌شود در نخستین فرصت به واحدهای یاد شده مراجعه کرده و درخواست خود را به روزهای منتهی به این رخداد موکول نکنند.

ارسال نظرات