طبق آمارهای موجود میزان کمک هزینه جهیزیه پرداخت شده به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 38درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۵۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکمیته امداد شهرستان ایجرود ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به زوجهای جوان تحت حمایت این نهاد در قالب کمک هزینه جهیزیه در سال گذشته مشارکت خیران در این بخش را مناسب توصیف کرد.

حسن سهرابی تعداد خانواده های تحت حمایت این نهاد در شهرستان ایجرود را 922 خانوار با جمعیت یک هزارو 412 نفر اعلام کرد و افزود: طبق آمار جمعیت مددجویی در شهرستان ایجرود از بعد خانوار 3/8 خانوار و 7/3 جمعیت شهرستان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه خدمات مختلفی در طول سال به خانواده های تحت حمایت این نهاد براساس نیازبه آنها ارائه می شود رویکرد اصلی کمیته امداد استفاده از ظرفیت مردمی برای ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف است .

سهرابی یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد را پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند عنوان کرد و ادامه داد: ارائه این خدمت به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد به منظور ترویج ازدواج آسان و با مشارکت خیران در این بخش انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال 95 تعداد 57 مورد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امدادشهرستان ایجرود پرداخت شده است ،تصریح کرد : مبلغ یک میلیارد و 386 میلیون ریال در این بخش به این تعداد نوعروس نیازمند پرداخت شده است.

مدیرکمیته امداد شهرستان ایجرود، اظهار کرد :طبق آمارهای موجود میزان کمک هزینه جهیزیه پرداخت شده به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 38درصد افزایش داشته است .

وی در ادامه از مساعدت خیران ایجرودی برای تامین جهیزیه پنج نوعروس تحت حمایت این نهاد در سالجاری نیز خبرداد و افزود : خیران ایجرودی مبلغ 200میلیون ریال برای تامین کمک هزینه جهیزیه این تعداد نوعروس تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد مساعدت کرده اند.

سهرابی در پایان با دعوت از خیران و موسسات خیریه فعال در این بخش برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح کوثر ، افزود : با افزایش مشارکت مردم در این بخش خدمات قابل توجهی به نوعروسان نیازمند ارائه خواهدشد.

ارسال نظرات