فرزند شهید کشوری:

در 4 سال گذشته مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بدتر شده است/ خانواده های شهدا و دلسوزان باید مواضع انتخاباتی خود را روشن کنند

فرزند شهید خلبان احمد کشوری افزود: مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و در دوره چهار سال گذشته مردم احساس می‌کنند وضعیت معیشتی آنان بدتر نیز شده است.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۵۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  علی کشوری فرزند شهید خلبان احمد کشوری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: خانواده شهید کشوری معتقد است دکتر سید ابراهیم رئیسی در شرایط کنونی که کشور با بحران‌های مختلفی روبرو است با برنامه‌ای جامع می‌تواند نگاه ویژه‌ای به اقشار ضعیف و آحاد مردم داشته باشد و با مدیریت جهادی، انقلابی و کارآمد کشور را از شرایط کنونی خارج کند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مردم حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح است، افزود: آنچه اهمیت دارد حضور حداکثری مردم در انتخابات و نشان دادن اقتدار کشور در سطح جهان است و خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز در تمام دوران انقلاب اسلامی این وظیفه خود را همواره انجام داده اند.

فرزند شهید کشوری با بیان اینکه بنده وظیفه خود می‌دانم در این انتخابات شرکت کنم، تصریح کرد: باتوجه به شرایط حاکم بر فضای انتخاباتی کشور و لزوم توجه به آرمان‌های شهدا و همچنین رهنمودهای رهبر انقلاب، انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو کار پیچیده‌ای نیست.

کشوری با اشاره به اینکه مدتی پیش لیستی از سوی حامیان دکتر روحانی منتشر شد که در آن لیست اسمی از چند تن از خانواده‌های ایثارگران و شهدا برده شد، خاطرنشان کرد: این لیست بدون ملاحظات خاص سیاسی و بدون اینکه هماهنگی با این خانواده‌ها صورت بگیرد منتشر و متاسفانه باعث ایجاد شبهه در سطح جامعه شد.

وی ادامه داد: در پی این موضوع تماس‌های زیای با خانواده شهید کشوری گرفته شد که خواستار روشن شدن دیدگاه ما بودند که پس از آن خانوده شهید کشوری از طریق رسانه‌ها حمایت خود از دکتر روحانی را تکذیب کرد.

فرزند شهید کشوری با بیان اینکه به دلایلی نمی‌خواستیم رای و نظر خانواده شهید کشوری در انتخابات پیش‌رو مشخص شود، گفت: با توجه به شرایط ویژه و حساسی که کشور در آن قرار دارد تصمیم گرفته شد که رای و نظر خود را در جهت حفظ مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم ولایت‌مدار ایران مطرح کنیم.

کشوری با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته شاهد اتفاقاتی بودیم که زیبنده نام جمهوری اسلامی نبود، بیان کرد: نباید نام و راه شهدا فراموش شود و فقط برای برای یکسری منفعت‌های خاص از عنوان آن خرج و هزینه تبلیغاتی شود، که متاسفانه این اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته به ظرفیت‌های کشور، توانایی‌های جوانان و اقتصاد مقاومتی کم توجهی شد و متاسفانه شاهد رکود اقتصادی و افزایش بیکاری بودیم، تاکید کرد: نمی‌شود مردم را به چهار سال آینده حواله داد.

فرزند شهید خلبان احمد کشوری افزود: مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و در دوره چهار سال گذشته مردم احساس می‌کنند وضعیت معیشتی آنان بدتر نیز شده است.

کشوری با اشاره به اینکه با سوء‌مدیریت‌هایی که صورت گرفته فاصله طبقاتی زیادشد و بی توجهی به محرومان و مستضعفین افزایش یافته است اضافه کرد: در زمان انتخابات دولت اقداماتی کرده که زودتر باید به آن می‌پرداخت. با انجام دادن کارهایی که جنبه انتخاباتی دارد دردی از مردم دوا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه منابع غنی کشور در اختیار افراد خاصی قرار دارد، گفت: رقیب‌هراسی جنبه شعاری دارد. کشور ما سال‌هاست در شرایط تحریم و تهدید قرار دارد و این موضوع جدیدی نیست که تصور شود اگر فلان کاندیدا بیاید یا نیاید سایه جنگ برسر ما خواهد بود یا می‌رود.

فرزند شهید کشوری با بیان اینکه اتفاقات و بداخلاقی‌هایی در فضای انتخابات به وجود آمد که دل خانواده‌های شهدا را به درد آورد، اظهار کرد: متاسفانه برخی از کاندیداها به جای برنامه دادن شروع به پرونده‌سازی کردند.

وی افزود: عملکرد دولت و اقدامات آن‌ها در فضای انتخابات، انتخاب اصلح را آسان کرده است.

کشوری در پایان با اشاره به اینکه در این روزهای مانده تا انتخابات ریاست جمهوری مردم انتظار دارند خانواده‌های شهدا موضع خود را اعلام کنند، بیان کرد: وظیفه خانواده‌های شهدا این است که موضع خود را برای مردم روشن کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها