نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انتخابات عرصه مهم تعیین سرنوشت کشور است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، انتخابات را عرصه مهم تعیین سرنوشت کشور دانست.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۷۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عصر روز گذشته جمعی از رؤسا و شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و شاعران آئینی و بسیج مداحان استان با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این دیدار با اشاره به تکلیف انسان مؤمن در عرصه های مختلف، انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت را یکی از این عرصه های حساس و مهم کشور برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، افزود: این مسئله یک واقعیت است و نیازی به بحث سیاسی و حکومتی نیز ندارد. افرادی که مردم را از نظام دور می کنند،‌سیاسی بازی می کنند و کار آنها از دین مداری دور است. هم و غمّ ما باید تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رأی باشد،‌که عین دین مداری است.

وی، ادامه داد: مصداق بارز دین مداری در عرصه اجتماعی حکومت است و انتخابات نیز از مهم ترین مسایل مرتبط با حفاظت و صیانت از نظام به شمار می رود.

امام جمعه شهرکرد، تصریح کرد: به میزانی که نسبت به ولایت در دین اسلام توصیه شده، پیرامون نماز و روزه مطلب ذکر نشده است. حضرت امام خمینی(ره) حفاظت، صیانت و نگهداری نظام اسلامی را از نماز واجب تر عنوان می فرمودند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با اشاره به در خطر بودن نظام دینی از سوی تهدیدات مختلف خارجی و داخلی، ضرورت پرهیز از انفعال در عرصه دینی را مورد تأکید قرار داد و افزود: سبک زندگی ما کاملاً برگرفته از دین است و باید هر سندی نیز در کشور می خواهد اجرا شود بر اساس ارزشهای دینی و سبک زندگی اسلامی ما باشد.

وی،‌جهانی سازی آموزش با یک شیوه آمریکایی و غربی مانند سند 2030 یونسکو را مغایر با ارزش های اسلامی و سبک زندگی دینی دانست و گفت: برخی خواسته یا ناخواسته به اهداف دشمن در زمینه استحاله انقلاب کمک می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با اشاره به اینکه خواص از نظر مقام معظم رهبری جوانان هستند، گفت: جوانان باید برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پایان، انتخابات را عرصه مهم سرنوشت ساز کشور دانست و از آحاد مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

ارسال نظرات