انتخابات از مهمترین ارکان مردم سالاری دینی کشور ماست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، انتخابات را از مهم ترین ارکان مردم سالاری دینی در کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۸۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید ولی الله موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج به تبیین اهمیت انتخابات و معیار های انتخاب اصلح پرداخت و گفت: انتخابات از مهمترین ارکان مردم سالاری دینی در کشور ماست.

حجت الاسلام موسوی افزود: انتخابات از منظرحضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بسیار اهمیت دارد و مردم هم باید بعنوان یک اصل اساسی به آن نگاه کنند و خود را ملزم بدانند که با حضور حداکثری به تقویت پایه های نظام کمک نمایند.

موسوی ادامه داد: در بین انتخاباتهایی که در کشور انجام می شود، انتخابات ریاست جمهوری بسیار اهمیت بالایی دارد؛ چرا که با جهان و کشورهای دنیا در ارتباط است و مجری قانون و سیاست های کلی نظام بوده و به عنوان دومین شخص مهم کشوری به حساب می آید، لذا شخصی که انتخاب می شود باید کاملا با اهداف انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هماهنگ باشد.

وی، خاطرنشان کرد: هرجایی که مسئولین با اهداف انقلاب هماهنگ نبوده اند، متأسفانه ضربه های سنگینی به کشور وارد شده است، پس بر همه مردم واجب و لازم است اولا در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، ثانیا شخصی را انتخاب کنند که با سیاست های نظام هماهنگ باشد.

حجت الاسلام موسوی گفت: برای پیدا کردن شخص مورد نظر باید سه معیار؛ سخنان مقام معظم رهبری، نقاط قوت کاندیداها در مناظرات، سابقه افراد را در نظر بگیریم.

ارسال نظرات