امام جمعه سنندج گفت: مردم با شرکت گسترده خود در انتخابات دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد و معنای واقعی مردم سالاری واقعی را به جهانیان نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۹۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج در گفتگویی با اشاره به دو انتخاب بزرگ پیش رو اظهار داشت: مردم با شرکت گسترده خود در انتخابات دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد و معنای واقعی مردم سالاری واقعی را به جهانیان نشان خواهند داد.


وی حضور حداکثری مردم را نشان دهنده بلوغ سیاسی و شرکت مردم در تعیین سرنوشت خود عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به تمام جهانیان ارائه می نمایند.


ماموستا خدایی افزود:همگی ما جمعه 29 اردیبهشت ماه در پای صندوق های رأی حاضر خواهیم بود و کاندیدای اصلح خود را برای مردم و نظام جمهوری اسلامی انتخاب خواهیم کرد.


امام جمعه سنندج با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده و باشکوه در انتخابات روز جمعه اظهار کرد: شرکت در این انتخابات همانند تیری به قلب دشمنان نظام است و انشاءالله همگی با شور و نشاط  با انتخاب اصلح در پای صندوق های رأی حاضر خواهیم شد.



ارسال نظرات