استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی مردم استان را به حضور پرشور در انتخابات دعوت و انتخابات را یکی از مظاهر تجلی قدرت نظام دانست.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۹۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، مردم استان را به حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان با سراسر كشور در روز جمعه ۲۹ اردی بهشت دعوت كرد.

متن كامل پیام قاسم سلیمانی دشتكی به شرح ذیل است:

درود خدا به روان پاك شهیدان و شما مردم ولایتمدار همیشه در صحنه كه همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و در لبیك به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالی كه به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده برگ زرین دیگری را در تاریخ شكوهمند انقلاب اسلامی ورق خواهید زد.

حضور آگاهانه و باشكوه مردم در انتخابات ۲۹ اردی بهشت ۱۳۹۶ یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد، آنچه كه دشمنان نظام را از تعرض به كشور بازمی دارد، حضور مردمی و قدرت معنوی نظام است؛ كه یكی از مظاهر تجلی این قدرت انتخابات است.

انتخابات مصونیت بخش است، عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است كه ۳۹ سال پیش به ندای امام خمینی (ره) لبیك گفتند تا با پشتیبانی خود، ارزش های والای الهی را كه در حاكمیت طاغوت و طاغوتیان رنگ باخته بود، جانی دوباره بخشند.

براساس فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی كه فرمودند "میزان رأی ملت است" و سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) كه فرمودند"رأی مردم حق الناس است"، با رعایت امانتداری رأی مردم و بدون هیچگونه دخالتی در انتخابات، هر كس منتخب مردم بشود برای تمامی مسئولان، مردم و قشرهای مختلف قابل احترام است.

مردم به عنوان یك وظیفه و تكلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رأی حضور پرخروش خواهند داشت تا دشمنان اسلام را مأیوس و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.

ارسال نظرات