خبرهای داغ:
عضو هیئت مرکزی اساتید سطح عالی حوزه:

اجرای سند ۲۰۳۰ وابسته به رژیم صهیونیستی توهین به مردم ایران است

عضو هیئت مرکزی تشکل اساتید سطح عالی و درس خارج حوزه علمیه قم گفت: : اینکه سند ۲۰۳۰ زیر نظر یونسکو که طبق گفته مقام معظم رهبری یک سازمان صهیونیستی نظارت‌شده و بخواهد در کشور ایران اجرا شود برای مردم توهین و تحقیرآمیز است.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۹۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
اجرای سند ۲۰۳۰ وابسته به رژیم صهیونیستی توهین به مردم ایران است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی سلیمانی اظهار داشت: تصمیم بر این گرفته‌شده که در محکومیت سند 2030 اعضای هیئت تشکل سطح عالی و درس خارج حوزه علمیه قم خدمت مراجع عظام تقلید رفته و آن را محکوم کنند.

وی افزود: سند 2030 با شرع، قرآن و دین مبین اسلام تضاد دارد، همچنین این سند با چند اصل قانون اساسی ازجمله اصل 77 قانون اساسی که می‌فرماید مجلس باید بر این قراردادها نظارت کند که این سند اصلاً به مجلس نرفت است، مغایرت دارد.

عضو هیئت مرکزی تشکل اساتید سطح عالی و درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اشراف و نظارت بر مسائل این‌چنینی داشته باشد، خاطرنشان کرد: امضای سند 2030 بدون نظارت شورای عالی انقلاب انجام‌شده است که باید برای این مسئله چاره‌ای اندیشید.

وی بابیان اینکه سند 2030 بدون هماهنگی‌های دستگاه‌های مرتبط امضاشده است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که با فرهنگیان و وزیر آموزش پرورش داشته‌اند از امضا و اجرای این سند گلایه کرده‌اند.

سلیمانی تصریح کرد: اینکه سند 2030 زیر نظر یونسکو که طبق گفته مقام معظم رهبری یک سازمان صهیونیستی نظارت‌شده و بخواهد در کشور ایران اجرا شود برای مردم توهین و تحقیرآمیز است.

وی با اشاره به اینکه گرچه ظاهر سند 2030 بسیار زیبا بود که 17 اصل و 170 بند فرعی دارد، اما روحی دارد که حاکمیت آن روح با قوانین اسلام و شرع مقدس نمی‌سازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار