خبرهای داغ:
دعوت بسیج اصناف و بازاریان شاهرود به حضور حداکثری مردم در انتخابات

حضور مردم در انتخابات باردیگر دشمنان را در پیشبرد اهدافشان ناکام می گذارد

بسیج اصناف و بازاریان شاهرود در بیانیه خود با دعوت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند: حضور مردم در انتخابات باردیگر دشمنان را در پیشبرد اهدافشان ناکام می گذارد.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۱۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود با توجه به فرارسیدن 29 اردیبهشت، روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می آوریم:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که ملت قهرمان و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی در آستانه ی انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

بوقهای تبلیغاتی دشمن دست به کار شده تا با القاء یاس و نا امیدی و عدم کار آیی نظام جمهوری اسلامی ایران در تحقق سعادتمندی دنیا و آخرت  مردم ایران را نسبت به آرمان های مقدس نظام اسلامی بخصوص مبارزه عملی با استکبار دلسرد نموده و مانع از خلق حماسه ای دیگر شوند.

آمریکای جنایتکار و اذناب او پس از آنکه با تحمل هزینه های گزاف و طراحی تو طئه های پیچیده نتوانستند انقلاب اسلامی ایران را از حرکت خود باز دارند با طراحی شدید ترین تحریمهای اقتصادی وگسترش فقر و محرومیت در کشور ضمن فاصله انداختن بین مردم و نظام سرسپردگی وغلتیدن در دامن غرب را تنها راه برون رفت از این وضعیت قلمداد کرده ودر نتیجه جدایی از اسلام و آرما نهای مقدس امام وشهداء را رقم بزنند.

تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی ) در التفات به درون گرایی و به کار بستن عملی طرحهای اقتصادمقاومتی حاوی این پیام به مسئولین دولتی بوده و هست که مبادا به جای تلاش برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی نگاه دولتمردان برای خروج از مشکلات اقتصادی پُر کردن پازل دشمن و چشم دوختن به دست بانیان تحریم ها باشد.

بسیج اصناف و بازاریان شاهرود ضمن دعوت از آحاد مردمی که قلبشان به عشق سر بلندی ایران اسلامی می تپد به حضور پر شور و حماسه آفرین در انتخابات، امیدواراست مردم فهمیده با توجه به این نکته که تفکر انقلابی و جهادی است که می تواند کشور را به سلامت از تنگناها وتهدیدات دشمن عبور دهد، معیارهای حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) را در انتخاب کاندیدای اصلح مورد التفات قرار داده و با انتخاب فرد اصلح  ضمن عمل به تکلیف شرعی و ملی خود بار دیگر دشمن غدار را در تحقق رویاهای خود نا امید سازند ان شاء الله.

ارسال نظرات
پر بیننده ها