کد خبر: ۸۸۶۱۵۲۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تجمع بزرگ حامیان حجت الاسلام رئیسی با حضور دکتر علی سرلک نماینده ارسالی حجت الاسلام رئیسی؛ رئیس ستاد و جمعی از حامیان این کاندید دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عصر امروز در مسجد جامع شهرستان بانه برگزار شد.


علی سرلک؛ نماینده ارسالی حجت الاسلام رئیسی در استان کردستان با اشاره به مرزی بودن شهرستان بانه این وضعیت را از ظرفیت و پتانسیل های مهم شهرستان بانه دانست و اظهار داشت: متاسفانه در دولت یازدهم این ظرفیت بدلیل عدم مدیریت صحیح مغفول مانده و اقدام شایسته و جدی برای رسمی شدن مرز سیران بند صورت نگرفت.


وی با بیان اینکه با رسمی شدن مرز سیران بند مبادلات تجاری بویژه در حوزه صادرات از طریق این بازارچه با رشد جهنده ای مواجه خواهد شد افزود: این عامل تاثیر بسزایی در ارتقای معیشت مردم بانه و اطراف خواهد داشت لذا، پی گیری این مهم تا تعیین تکلیف نهایی در دولت کار و کرامت محقق خواهد شد چرا که مرز سیران بانه شایستگی و ظرفیت رسمی شدن  را دارد.


سرلک؛ بیکاری؛ رکود؛ تبعیض و بی توجهی به قشر محروم و مستضعف جامعه را از نقاط ضعف دولت یازدهم برشمرد و خاطرنشان کرد؛ با روی کار آمدن دولت کار و کرامت توجه به نیروی انسانی و در همه اقشار و طبقات جامعه بویژه قشر محروم و مستضعف و همچنین تمرکز بر ظرفیت های داخلی مورد توجه قرار خواهد گرفت.


نماینده حجت الاسلام رئیسی در کردستان با اشاره به وضعیت کولبران و مشکلات این قشر آسیب پذیر نیز گفت: توجه به وضعیت معیشتی کولبران ؛ بیمه و ساماندهی آنها با رعایت حفظ کرامت این قشر زحمت کش از دیگر اولویت های دولت کار و کرامت خواهد بود چرا که قطعا وضعیت کنونی کولبران اصلا توجیه پذیر نیست و بایستی شرایطی فراهم کرد که از سختی کار و مشکلاتی که سلامت و امنیت آنان را تهدید می کند کاسته شود و این مهم نیز از جمله کارهایی است که مد نظر مدیران دولت بعدی خواهد بود.


وی یادآوررشد؛ چرا بازارچه مرزی در سایر شهرهای کشور از جمله در استان های آذربایجان غربی؛ سیستان و بلوچستان و دیگر نقاط کشور بایستی رسمی و آزاد باشد ولی مردم بانه از این حق خدادای محروم و بی نصیب باشند.


سرلک، مردم را سرمایه های اصلی نظام دانست و گفت: از دیدگاه دولت کار و کرامت توجه به سرمایه های داخلی و بومی از شاخص های اصلی قدرت هستند نه اتکال به بیگانگان و دشمنان قسم خورده این نظام و ملت که دشمنی آنها در طول سالیان متمادی به کرات برای مردم به اثبات رسیده است.


نماینده حجت الاسلام رئیسی در کردستان؛ تبعیض و توجه دولت به درصد کمی از جامعه و نا عدالتی مدیریتی را از دیگر نکات ضعف دولت در مد 4 سال گذشته برشمرد و گفت: دولت علی رغم شعارهای تبلیغاتی خود در سال 92 شعار استفاده از مدیران بومی در سطح استاندار در کردستان را نادیده گرفت که این موضوع خلاف گفته ها و ناعدالتی دولت یازدهم در حوزه  مدیریت  را نشان داد.

ارسال نظرات