خبرهای داغ:
بسیج تحلیل می کند:

دوستان آمریکا که دراشغال سفارت شیطان نقش داشتند

معصومه ابتکار، محمدرضا خاتمی،اصغر زاده، تابش،فروزان رجایی فر،محمد هاشمی اصفهانی، سعید حجاریان،محسن میردامادی، محمد موسوی خویینی ها و... از جمله افرادی بودند که سفارت آمریکا را اشغال کردند
کد خبر: ۸۸۶۱۵۲۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج  در قزوین اشغال سفارت  آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام  به عنوان نماد بارز استکبار ستیزی توسط کسانی انجام شد که نفوذی  غرب و استکبار محسوب می شوند وبا استحاله شدن چهره ی واقعی خود را نشان دادند.
 
در این روزها برای جلب آرا مردم  کسانی که خواهان رابطه با غرب هستند انقلاب اسلامی را متهم به خشونت طلبی و افراطی گری می کنند چند ماهی نیز تیم رییس جمهور محترم حل نشدن مشکلات را به بالا رفتن عده ای از دیوار سفارت عربستان و انگلیس مرتبط می دانند اما با گذری به تاریخ  خواهیم دید چه کسانی  خواهان اخراج آمریکا ارز ایران بودند  و کسانی که با ندای عقلانیت  و صلح طلبی جنگ با افراطی گری را فریاد می زنند در گذر زمان چه رفتاری داشته اند.
در جمهوری اسلامی ایران  برای اولین بار اشغال سفارت بزرگترین قدرت جهانی رقم خورد که امام مستضعفان آن را به انقلاب ثانی تشبیه کردند و این افراد چه کسانی بودند که کار انقلابی کردند ؟
 در این گروه افراد به سه دسته تقسیم می شدند  گروه اول با روحیه استکبار ستیزی  که داشتند وارد شدند و اشغال سفارت آمریکا را یکی از راه های به تحقیر کشاندن قدرت های استکباری می دانستند و بیش از 30 نفر از این دانشجویان خالص و الهی در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
گروه دیگر با موج جمعیت و اشغال کنندگان سفارت همراه شدند اما گروه سوم که طراح اصلی  اشغال سفارت بودند و در دفتر تحکیم وحدت فعالیت می کردند بعدها به عنوان بخشی از اپوزیسیون نظام سر برآوردند و با عذرخواهی از آمریکا و شرکت در فتنه هاعلیه انقلاب ماهیت اصلی خود را بر ملا کردند.
گروه سوم از این کار سه هدف عمده داشتند که بی تاثیر از سرویس های جاسوسی و تربیت شدگان غرب نبود.
نخست با اشغال سفارت امریکا امام راحل را از بدو انقلاب وادار می کردند که از آمریکا بابت کار خلاف دیپلماتیک عذرخواهی کنند و با این کارهیمنه انقلابی امام و انقلاب شکسته و از صدور انقلاب در همان روز اول جلوگیری می شد.
دوم : آمریکا برای رهایی گروگان های خود اقدام به حمله نظامی کرده و انقلاب را ساقط و در یک کودتای طراحی شده بازگشت شاه  و یا فرزندش را به کشور میسر می ساخت.
سوم: چنانچه هیچ یک از موارد فوق جواب داده نشد به عنوان دانشجویان انقلابی  وارد سیستم های مدیریتی شده  و در مسیر انقلاب با مدیریت هدایت شده استحاله انقلاب را رقم می زنند.
 وقتی به پروژه نگاه می شود برنامه ای در سه حالت برد برای مطامع خود در نظر گرفتند و برایشان هم فرقی نمی کرد که کدام یک از این برنامه ها پیاده شود.
متعاقب این برنامه امام مستضعفان  با ستایش عملیات دانشجویان پیرو خط امام اقدام آنان را انقلاب دوم خواند و پس از این موضع گیری تیرشان به سنگ خورد و آمریکا عملیات سری در طبس را اجرا اما موفق نشد سپس این افراد در پست های حساس کشور وارد مدیریت کلان شدند و درمسیر انقلاب مشکلاتی را به وجود آوردند اما برخی ها نیز صادقانه انقلابی ماندند و انقلابی رفتند.
معصومه ابتکار، محمدرضا خاتمی،اصغر زاده، تابش،فروزان رجایی فر،محمد هاشمی اصفهانی، سعید حجاریان،محسن میردامادی، محمد موسوی خویینی ها  و... از جمله افرادی بودند که سفارت آمریکا را اشغال کردند اما امروز رابطه بسیار گرمی با آمریکا دارند و به عنوان تریبون داران جامعه انقلاب را متهم به تند روی می کنند.
آقای روحانی اشغال کنندگان سفارت آمریکا درستاد شما چه کار می کنند و چرا امروز حامی امریکا شده اند و دیگران را متهم به بالا رفتن از سفارت عربستان می کنند.؟
در این چهار سال دولت شما  آن قدر که بر سر انقلاب کوفتید بر سر استکبار فریاد نزدید دوستانتان از اشغال سفارت آمریکا یا به قول شما کدخدا هراسی نداشتند اما بالا رفتن از سفارت عربستان شما را این چنین آشفته و نگران کرده است؟
در سلسله نوشته های بعدی  سرنوشت هر یک از اشغال کنندگان سفارت را برای مخاطبین عرضه خواهیم داشت.
1002/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار