حجت الاسلام سید کاظم مدرسی در نشست بصیرتی ناحیه ثارالله یزد:

دلهای مردم دین دار یزد مالامال از غم و غصه از حرکت سخیفی که در شهر یزد انجام گرفته است

مدرسی با انتقاد شدید ازوضعیت تبلیغات درشهر یزد تاکید کرد :شورای اسلامی که میخواهد تشکیل شود باید هویت آن اسلامی باشد و خواهرانی که تصاویر مختلف خود را بعنوان تبلیغات انتخاباتی درقالب پوستر و بنر در سطح شهر پخش کرده اند کارشان از لحاظ شرعی مورد تایید نیست.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۶۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از یزد، در این نشست حجت الاسلام مدرسی ضمن عرض تبریک به بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و تشکر از حضور بسیجیان که برای توسعه بصیرت و دفاع از ارزشهای اسلامی و دست آوردهای انقلاب اسلامی حضور یافته اند با انتقاد شدید ازوضعیت تبلیغات درشهر یزدگلایه کرد.

وی در ادامه گفت :دلهای مردم دینداریزد مالامال از غم و غصه است از حرکت سخیفی که انجام گرفته است ، مردم یزد همه گلایه دارند از این موضوع ضد فرهنگی.

امام جمعه بخش مر کزی یزد تاکید کرد :باید ارگانها و ادارات باید وظایف خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند البته تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته که باید بیش از اینها انجام گیرد.

مدرسی در پایان خاطر نشان کرد : شورای اسلامی که می خواهد تشکیل شود باید هویت آن اسلامی باشد و خواهرانی که تصاویر مختلف خود را بعنوان تبلیغات انتخاباتی درقالب پوستر و بنر در سطح شهر پخش کرده اند کارشان از لحاظ شرعی مورد تایید نیست.


ارسال نظرات