حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت: هر جامعه ای برای پیشرفت نیازمند مدیران میانی شایسته است.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۹۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم ابراهیمی در جمع کارکنان سپاه ناحیه جاسک، بصیرت را عاملی تعیین کننده در پیشبرد انقلاب و اهداف آن برشمرده و شاخصه هایی را برای آن برشمردند.

وی عنوان کرد: دین شناسی و متشرع بودن و همچنین پیروی از دین و ارزش های اسلامی از شاخصه های بصیرت به شمار میروند، زیرا انسان هر راهی را بدون پایبندی به قرآن و سنت برود روبه تنزل است و همانطور که خود به قهقرا و نیستی میرود جامعه را نیز به نابودی سوق میدهد، موفقیت حکومت ها به مدیران میانی موفق وابسته است .با مدیران خوب برنامه خوب هم بدست می آید.مدیران میانی لایق کسانی اند که برای حقوق کار نکنندبلکه مانند رزمنده ها در جبهه ها عاشق خدمت باشند وبا کمترین بودجه بیشترین خدمت ها را ارائه دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی یکی از شرایط شناخت نامزد اصلح در انتخابات را پیروی از ولایت عنوان کردو اشخاصی که پایبندی به ولایت فقیه راکه رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است را ندارند شایسته انتخاب از سوی مردم ندانستند. وی گفت: مهمترین مسسآله درباره نامزد ها این است که آیا آنها توانمند هستند بهترین مدیران را بکار بگیرند تا جامعه را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهند یا نه؟ مهمتر از برنامه خوب داشتن این است که کدام مدیران میانی قرار است این برنامه را به اجرا در آورند.

ارسال نظرات